Toon posts:

Problemen met de 3D bril (zucht...)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een flitsende Asus V7700 Deluxe, en ik krijg (in een Win98 installatie) de bril niet aan het werk. Ik weet het, mijn monitor is bagger met een maximum refresh rate van 75Hz, maar in de handleiding van de V7700 staat dat het evengoed zou moeten werken, door in de opties 'Line interleave' te kiezen ipv 'Page flipping'. Die laatste moet je monitor minimaal 100Hz voor kunnen, en van die modus snap ik ook wel hoe die werkt. Maar van de Line interleave snap ik geen hout. Ik zie geen verschil met of zonder bril, je zou op z'n minst wazig beeld moeten krijgen als je de bril niet op hebt toch? In NFS5 ziet alles er normaal uit...

Verwijderd

Topicstarter
iemand?

• Acid_Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 11:09

Acid_Burn

uhuh

draai je nsf5 soms in openGL? zo ja, dan moet je dus in 1280x1024 draaien om 640x480 stereo beeld te krijgen.. lees de txt files maar eens die bij de drivers zitten (openglvr.txt als ik het me goed herinner)

Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site

Verwijderd

Topicstarter
Als ik de readme goed gelezen heb steunt NFS5 volledig op Direct3D. Maarreh, ik kan de resolutie niet hoger instellen dan 1024x768 :?
Wa moe ik nou doen? Andere monitor drivers installen waardoor Windows denkt dat ik een fancy 21" heb die dit wel allemaal kan?