Whatever.
waarschijnlijk wil gilde niet echt de switch mode gebruiken.... dat kan,....
dus gewoon geen alt-tab
dus gewoon geen alt-tab
Zouden andere driver helpen??
Ik gebruik nu deze drivers:
v3-w9x-retail-1.04.00-jan27
Ik gebruik nu deze drivers:
v3-w9x-retail-1.04.00-jan27
Whatever.
Dat kan het haast niet zijn. Die gebruik ik ook. 
El Muerte heeft weer gelijk: ALT+TABBEN uit UT geeft bij mij ook problemen, maar soms komt er ook zo'n stom ICQ berichtje naar boven en dan gaat ie ook uit UT en krijg ik een crash. Als je dus eens al je programma's uitzet als je gaat spelen?
El Muerte heeft weer gelijk: ALT+TABBEN uit UT geeft bij mij ook problemen, maar soms komt er ook zo'n stom ICQ berichtje naar boven en dan gaat ie ook uit UT en krijg ik een crash. Als je dus eens al je programma's uitzet als je gaat spelen?
Ik ken het probleem, ik heb ook een AMD processor, met een Voodoo banshee..
Soms heb ik het niet, en dan weer wel..
Soms heb ik het niet, en dan weer wel..
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Tuinhark> Ik heb alle programma's uitstaan als ik ga UT'en.
Zijn er btw alweer nieuwe drivers voor de Voodoo3 3000? Duurd erg lang....
Zijn er btw alweer nieuwe drivers voor de Voodoo3 3000? Duurd erg lang....
Whatever.
Je kan ook proberen te ALT+ENTER-en uit UT. Er wordt dan overgeschakeld op een soort software renderer & UT draait in een venster.
foser heeft gelijk, alt+enter is de beste manier... trouwens als je D3D gebruikt in full screen gebruikt hij ook D3D in window mode, het gaat alleen net iets trager...
Als je glide gebruikt schakeld UT over naar software rendering.
Alt+Tab werkt bij mij niet echt, ik kom wel terug in windows zonder crash, maar UT maximized ongeveer een paar seconden later.
Als je glide gebruikt schakeld UT over naar software rendering.
Alt+Tab werkt bij mij niet echt, ik kom wel terug in windows zonder crash, maar UT maximized ongeveer een paar seconden later.
Ja, je zult naar Windowed mode moeten voordat je naar Windoos terug mag. Is bij mij ook zo. (Amd k6-2/450, 128MB, Voodoo3000 AGP)
Pagina: 1