Zet het daar maar neer! -- It's time to party like it's 1984 -- Soundcloud
Verwijderd
ben al bezig met het maken van een radiator...
blokjes,pomp en reservoir in de bestelling
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Verwijderd
heb nu water colling met reservoir.
maar ben het nu aan het om zetten om zonder reservoir,
dat scheelt ruimte en gewicht alleen het vullen is meer werk
dus werwacht daar nog een keer pic van
Ik gebruik nu nog lucht omdat het veel goedkoper is en ook niet veel herrie maakt, bij mij tenminste maakt mijn disk meer herrie dan de waaiers.
Powered bij meergranenbrood.
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Waarom zou water geen herrie maken? Wel eens bij een waterval in de buurt geweest?Op woensdag 03 oktober 2001 12:08 schreef picobyte het volgende:
Water omdat het geen herrie maakt
Ik gebruik nu nog lucht omdat het veel goedkoper is en ook niet veel herrie maakt, bij mij tenminste maakt mijn disk meer herrie dan de waaiers.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
3 x 80mm Enermax fans intake
2 x 80mm Enermax fans outtake
1 x 92mm Maxflow fan outtake
Goldenorb op CPU
Blue orb op vidkaartje.
Nou nog temps zeker.
Zal eens kijken voor jullie.
Mijn waterkoeling in spe
Maar heb grote nadeel van water blijft nog steeds de kans op lekkage, en daar is m'n hardware toch net ff te duur voor om dat risico te nemen.
Ik zou denk overstappen op water als er wat meer van die standaart watergekoelde kasten komen die laatst op de frontpage stond. Die was wel gaaf, maar wel duur
Voor mij dus voorlopig luchtkoeling!!
Verwijderd
Alle mensen die waterkoeling roepen, en het systeem nog aan het bouwen zijn, roepen niets anders dan Ik ben bezig met waterkoeling en ik hoop dat het rulez anders ben ik voor j. Lul bezig
Trouwens, ik ben in een overclockers situatie of een absolute eis voor stilte voor een waterkoeling. Voor een low en pc of een gematigd budget of complete desinteresse in je pc, en eigenlijk z'n beetje alle andere gevallen, voor luchtkoeling.
Owja een pc met waterkoeling is niet superieur aan luchtkoeling, kijk maar eens naar het budget, en wat je voor die waterkoeling aan extra hardware zou kunnen kopen.
Verwijderd
Niet noodzakelijk. als het weer is opgedroogt werkt het vaak wel weer.Op woensdag 03 oktober 2001 11:59 schreef Cozm0 het volgende:
waterkoeling lijkt me wel leuk, maar een drupje water is genoeg om je hardware te mollen
Dat hangt er natuurlijk ook af van hoe zuiver het water is.
Als het vervuit is zodat het goed geleid maak je wel lekker kortsluiting ja.
Verwijderd
1 120mm intake
2 80mm outtakes
Enermax voeding met 92mm kast-intake en 80mm outtake
1 80mm (Delta) gebruik ik icm. een afzuigkapslang om de lucht van mijn CPU direct de kast uit te jagen. Verder wil ik nog gaan klooien met een goed koelblok en zo'n fantrechter om een 80mm of 92mm fan op een 60mm koelblok te proppen als vervanging voor mijn SuperOrb.
Op dit moment nog niet echt innovatief, maar het komt eraan
Verwijderd
verder voor rest niets...
alhoewel....;)
lichtjes, regelknopjes, uitkijkraampjes naast de zit mwaaha niets mis mee,
tweakgreetz to everybody in Got
als ik het zelf moet betalen: waterkoeling met zonder pelt, en met radiator. Allemaal in de kast gebouwd natuurlijk, wel zo netjes nl.
Ik ben er mee bezig:)
Verwijderd
Wat is het nou??Op woensdag 03 oktober 2001 15:14 schreef epsilon het volgende:
als ik zelf mocht kiezen: vapochill
als ik het zelf moet betalen: waterkoeling met zonder pelt, en met radiator. Allemaal in de kast gebouwd natuurlijk, wel zo netjes nl.
Ik ben er mee bezig:)
Wil je nou wel of niet een pelt?
Verwijderd
Greetz
Ben er nu mee bezig en ik hoop dat het rulez!!!
Het heeft alleen een grotere oppervlakte als de standaard luchtkoeling..
Ow, en of 1 drupje water je systeem kan mollen?? Ik hoop het niet, maar daar kan ik binnenkort meer info over geven.. (m'n systeem ligt nu te drogen... Had een lekje in een slang
Verwijderd
Y'24
Verwijderd
Op woensdag 03 oktober 2001 13:22 schreef merijnen het volgende:
Ik heb nu 13 (!!!!) fan's in m'n pc, waarvan 8 aan de DigiDoc 5, en ik moet zeggen dat dit heeeerlijk bevalt! De proc (PIII 500 @ 550) blijft onder de 30 graadjes B-)!! Maarja, daar staat tegenover, dat als alle fans aanstaan, dit wel 50 dB maakt, maarja, een leuk mp3tje over m'n 7speakers zorgt ervoor dat je dat ook niet meer hoort.....
Voor mij dus voorlopig luchtkoeling!!
Me pa's PIII600 word 35 graden met 1 simpele cooler!
Hoe kan dat dat dan?