Toon posts:

3 maanden lang al geen ADSL meer ...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zo'n 3 maanden geleden begon al het gezeur ... een telefoonlijn die plat lag ... OF het Internet deed het niet meer ...

Afijn; ik als ex-Casema-gebruiker ben wel wat gewend en bel regulier op naar de helpdesk van KPN waar het standaard-praatje gehouden wordt dat mijn melding doorgegeven gaat worden. Hopend op een verbetering belt een Internetverslaafde als ik zo nu en dan op naar de helpdesk en hoort de mededeling maar steeds aan dat "eraan gewerkt wordt" ...
Vervolgens is m'n ouwe actie gaan ondernemen; heeft naar een wat hoger geplaatst persoon gevraagd en heeft die het probleem uitgelegd. Gevuld met nieuwe hoop kregen we na een paar weken een KPN monteur aan de lijn ... "Meneer; de SIP-stift is kapot ..."
Wat leuk ........ en er zou wat aan gedaan gaan worden ... na een tijd nog steeds geen resultaat te hebben gemerkt bellen wij weder op naar KPN en horen aan dat dit onderdeel in de centrale in het bezit is van Planet... Planet zou deze moeten bestellen en dan plaatst KPN deze in de centrale ... wij Planet gebeld; en tsja (ik had het kunnen weten) die bellen na een paar dagen terug dat het toch echt de verantwoordelijkheid is van KPN ... wij naar KPN bellen en die zouden er dan TOCH wat aan gaan doen ... een paar weken hierna kregen wij weder een telefoontje van een KPN-monteur.... "Meneer; de SIP-stift is kapot ..."
Verassend is dat dit dez11de monteur is die ons eerder heeft gebeld ...
Weder gebeld met KPN en de belofte aangehoord dat er wat aan gedaan gaat worden (maar NATUURLIJK geen garantie wanneer er "eindelijk" weer verbinding is) ...
Worden we een week geleden WEER opgebeld door een monteur ... "Meneer; de SIP-stift is kapot ..."
Na gevraagd te hebben OF de opdracht al was gegeven om een nieuwe te plaatsen kregen wij negatief resultaat ...

We hebben al 3 x de monteur te horen gekregen die hetz11de heeft verteld ...
Brieven geschreven naar Planet Improvement, KPN Improvement en nog steeds geen resultaat gezien ...

Heeft iemand ervaring op dit gebied en weet hij welke stappen er ondernomen kunnen worden om weer een redelijk werkende Internetverbinding te krijgen ???
Alle hulp is in dit geval welkom ...

Verwijderd

Het kan even duren, maar op die brief van KPN improvement krijg je wel antwoord. Ik heb daar ook een (boze) brief heengestuurd en ik krijg al mijn abonnementsgeld terug vanaf afgelopen juli. Plus de mogelijkheid om voor f 100,00 bijbetaling een ander (ethernet)modem te kopen, iets dat ze normaliter niet doen. Vooral de vergoeding van het abo-geld is toch wel leuk. Ok, liever een goeie internetverbinding maar als dat er dan toch niet inzit....

Verwijderd

Topicstarter
Wat heeft dat andere Ethernet-modem voor nut ??? En waarom zou ik bij moeten betalen ??? Er is me voor een bepaalde prijs een produkt beloofd dat ik niet heb gekregen ...

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 14:56
Gewoon op het moment dat de rekening weer op de mat ploft even opbellen dat je de rekening niet kan betalen omdat je dit via girotel op internet doet, en tja....de SIP-stift is kapot.....Helaas........ Als dat een paar keer gebeurt is dat ding plotseling heel snel gemaakt hoor!! En anders moet je administratie-kosten in rekening gaan brengen..... minder betalen omdat je er meer werk aan had....... heb ik bij BEN ook gedaan, en plotseling was alles mogelijk....heel appart

iRacing Profiel

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 12:01 schreef alamme het volgende:
Wat heeft dat andere Ethernet-modem voor nut ??? En waarom zou ik bij moeten betalen ??? Er is me voor een bepaalde prijs een produkt beloofd dat ik niet heb gekregen ...
Hehehehe, dat was in MIJN geval zo...ik had een niet-werkend USB-modem..sloeg niet op jou! Was alleen maar bedoelt om aan te geven dat ze toch wel dergelijk wat voor je terugdoen, als je maar zeurt....

Verwijderd

voor kpn is maar een manier
flink op kankere echt
flikkers adsl kost toch 100
ik laten aan sluiten komen er aan sluit koste bij
ok wist ik maar ik had korting
op kijn pakket 300 gulden
nee hoor niet gebeurd
eikels dus wat doe je dan hopen dat je een
vrouw aan de lijn krijgt mannen zijn koppig
en zeggen met een niet vriendelijke toon
anders voelen ze zich niet aan gesproken
van ja hoor hetis weer zover kpn heeft zijn zaajes niet voorelkaar
gaat zeker slecht met de aandelen
wat wil jemet zoon kut service
alles duurd maanden jullie beloven alles komen niks na
en dan komt hetohhh sorrymeneer voor het ongemak
ik ga er wat aan doen
dan zeg jij mooi zet me maar in de wacht
ik wacht wel even
als je ophangt verlies je de strijd
het gaat hier om macht je moet winnen
blijven zeiken
en dan lukt het ast wel
mij ishet ook al een miljoen keer gelukt
gewoon heel erg zeiken
kunnen ze niet tegen

• P.B.
  • Niet online
Alinea's, heldere uitleg, etc. ? En niet zo schelden de volgende keer. mening geven op een heldere manier is hier toch wel wat meer gewenst dan dit ge*** hieronder.
Op woensdag 03 oktober 2001 19:24 schreef finelookingme het volgende:
voor kpn is maar een manier
flink op kankere echt
flikkers adsl kost toch 100
ik laten aan sluiten komen er aan sluit koste bij
ok wist ik maar ik had korting
op kijn pakket 300 gulden
nee hoor niet gebeurd
eikels dus wat doe je dan hopen dat je een
vrouw aan de lijn krijgt mannen zijn koppig
en zeggen met een niet vriendelijke toon
anders voelen ze zich niet aan gesproken
van ja hoor hetis weer zover kpn heeft zijn zaajes niet voorelkaar
gaat zeker slecht met de aandelen
wat wil jemet zoon kut service
alles duurd maanden jullie beloven alles komen niks na
en dan komt hetohhh sorrymeneer voor het ongemak
ik ga er wat aan doen
dan zeg jij mooi zet me maar in de wacht
ik wacht wel even
als je ophangt verlies je de strijd
het gaat hier om macht je moet winnen
blijven zeiken
en dan lukt het ast wel
gewoon heel erg zeiken
kunnen ze niet tegen

• P.B.
  • Niet online
Ik heb mijn ethernet modem gratis van de kpn gekregen >:)
Op woensdag 03 oktober 2001 14:44 schreef Density het volgende:

[..]

Hehehehe, dat was in MIJN geval zo...ik had een niet-werkend USB-modem..sloeg niet op jou! Was alleen maar bedoelt om aan te geven dat ze toch wel dergelijk wat voor je terugdoen, als je maar zeurt....

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Op woensdag 03 oktober 2001 19:24 schreef finelookingme het volgende:

een miljoen maal fl 100,- is fl 100.000.000,- :)
dat is een aardig bedrag per maand :D

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Mijn modem betreft een Ethernet type ... is iedere week aan het ISRA-punt aangesloten en bleef nog steeds knipperen ...

En sommige helpdeskmedewerkers je dan toch proberen wijs te maken dat het aan mij ligt, kan er dan echt niet in ...
Pagina: 1