Toon posts:

3 tikken na aflsluiten windows

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Als ik windows Xp uitzet hoor ik 3 tikken voordat de compu uitgaat. Hoort dit bij windows xp?

Ik heb een soundbLAster Live 1024 en de software kan ik niet instaleren onder windows xp. Is er een alternatief?

Greets

Sander

Verwijderd

als het goed is herkend win xp die soundblaster van jou zelf de software die is meegeleverd tja dat wordt een probleem ik krijg zelf ook niet de software van mijn 5.1 aan de praat.....

en dat tikken van jou dat wil die van mij ook wel eens doen, niks om geven....

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik de nieuwste Nero 5.5 als brandsoftware instaleren want bij mijn adaptec Easy Cd Creato doet ie raar.

Verwijderd

geen probleem heb ik ook draaien en werkt perfect :P

Verwijderd

Bij mij gaf die Nero 5.5 probs. Ik kan hem niet installeren omdat hij dan om users met brandrechten gaat vragen, en geeft vervolgens een leeg scherm weer waarik zogenaamd de users kan selecteren. Maar dit schijnt niet bij iedereen voor te komen, waarom bij mij wel is een raadsel dat ik nog niet heb opgelost.

Ik heb nu Easy CD Creator 5 platinum draaien, en die doet het prima.

Verwijderd

log jij in voordat xp opstart??????

Verwijderd

Topicstarter
Nee, heb een speciale versie die bijna iedereen heeft.

Overigens hoe zet jij onder aan je bericht je systeem?

Sander

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Aan je profile zie ik dat je hier nog niet zo vaak geweest bent. Welkom! Mischien is het handig als je nu even de FAQ gaat lezen, OK? Bedankt.
De FAQ vindt je in de regel die begint met profile enz. (die paarse hier boven)

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 19:39
die tikken? heb jij mischien een IBM harde schijf?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nee ligt aan PC.
Wij hebben hier onder andere een aantal LASER USL (Ultra Slim Line) systeempjes. Die doen dat ook, je sluit de pc af en net voordat stroom eraf gaat:
tik,tik,tik

Verwijderd

offtopic:
Bij signature in je profile kan je je systeem zetten.

Die tikken dat is warschijnlijk je HD.

Verwijderd

Dat tikken is waarschijnlijk je harde schijf, die in de 'veilige' modus gaat, d.w.z. dat de leeskoppen naar een deel van de HD worden gezet waar ze niet op de platters rusten, zodat als je een schop tegen de kast aan geeft het risico op een headcrash afneemt ;)

En met je geluidskaart heeft het waarschijnlijk niks te maken. Probeer anders eerst de speakers los te koppen van je geluidskaart en zet de PC dan nog es uit... dan weet je 't zeker :D
Pagina: 1