Casema: het kan dus wel!

Pagina: 1
Acties:
  • 130 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Ik moet het toch even laten weten: Casema kan dus toch een fatsoenlijke internetverbinding bieden! Het voorwerk is SLECHT (3,5 week wachten op het upgradeformuliertje, ondanks 4 keer bellen, vervolgens bij het maken van een afspraak te horen krijgen dat het wel 6 weken gaat duren voordat ze langs kunnen komen), maar nu ik het eenmaal heb ben ik wel blij.

Gisteren kwam de monteur langs: in een kwartiertje kwam hij langs, en aangezien ik al terwijl hij bezig was begon met het installeren van de RASPPPoe-software, was ik twee minuten na zijn vertrek online. De Casema-CD zit nog onaangetast in het hoesje :)

Casema zegt te kunnen bieden: max 512 kbits/s down en 128 kbits/ up, en bovendien een stabiele verbinding.

Voor de upgrade: Basic met tussen de 1 en de 6 KB/s, waardeloze pings van 400 ms die contant op en neer springen en veel storingen.

Resultaat na de upgrade: 64 KB/s down (ook 's avonds), 16 KB/s up, UT gespeeld op een Duitse server met een constante ping van ronde de 45/50 (WOW wat gaat dat lekker). Pingen naar een snelle webserver levert een reactietijd van 26 ms op.

Het is natuurlijk even afwachten hoe vaak er storingen zijn, maar dit begin ziet er veelbelovend uit! Zolang ik maar weinig met mensen IN het bedrijf Casema te maken krijg, zal ik wel tevreden zijn :)

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Hmm, leuk om ook eens positieve ervaringen te lezen, meestal komen mensen hier alleen maar zeuren als de internetverbinding *niet* werkt zoals ze zouden willen ;)

Wel typerend dat het voorwerk weer zoveel problemen moet opleveren, maarja, ze hebben een reputatie hoog te houden zullen we maar denken :+

• Marger
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Marger

Eindredacteur
Topicstarter
Administratief lijkt het af en toe wel een stel domme blondjes die M&M's op alfabetische volgorde proberen te leggen. Ik denk niet dat dat ooit goed gaat komen...Maar de wonderen zijn de wereld niet uit, getuige mijn eerste post ;)

Verwijderd

Ik heb ook possitieve ervaringen met cable premium van casema. Alleen hun service is K#t. ik zit al 2maanden te wachten op een monteur die mijn zooi komt aansluiten na mijn verhuizing. Heb alles zelf maar aangesloten anders had ik nu nog niks

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 11:22 schreef Marger het volgende:

Voor de upgrade: Basic met tussen de 1 en de 6 KB/s, waardeloze pings van 400 ms die contant op en neer springen en veel storingen.
Ikzelf heb de basic, maar ben er wel tevreden over, ik haal altijd 10 Kb/s (het max) en ping tussen 70 en 100. Online gamen gaat ook prima hoor.
Meer heb ik er gewoon niet voor over, dit vind ik wel prima zo.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Heb er zelf ook mooie ervaringen met Wanadoo/Casema..
Nooit problemen gehad..

[edit]

Oh ja!
1 keer was mijn homepage niet bereikbaar..
maar dat komt wegen's andere omstandigheden..

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-06 11:13

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

als we toch positief gaan doen ;) chello is al 2 maanden naar mijn mening weer helemaal topie :) snelle downloads, geen storingen lage ping (naar NL servers tussen 25 en 40) en geen lossy laggy shit kort om zeer te vreden, enige nadeel is helpdesk maar ja als het prima werkt hoef je die ook niet te bellen :7

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

Verwijderd

Casema is in de steden idd wel te doen, maar dan moet je casema is buiten de steden zien.
Ik woon 1km van een stad daar heb je met een basic pakket gemiddeld 10kb/s ik woon 1km verderop, ik betaal precies hetzelfde en ik zit meestal rond de 0,5kb/s met downloaden, en andere mogelijkheden dan het basic pakket hebben we hier niet.

De mensen in dorpen voelen zich behoorlijk genaait dus door casema :(
En ik woon gewoon in de randstad, en het is een dorp van 18.000 inwoners, niet eens een van de kleinste dus.

Verwijderd

ik ben al maanden gelukkige Premium afnemer ... 0.0 downtime... altijd zelfde snelheden... constante ping etc... ik ben MMORPG fan en als mijn ping boven de 70 gaat wordt ik boos... maar ik ben weinig boos de laatste tijd ;)

• ChrisW
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 01 juli 2002 13:36 schreef Mito het volgende:
Casema is in de steden idd wel te doen, maar dan moet je casema is buiten de steden zien.
Ik woon 1km van een stad daar heb je met een basic pakket gemiddeld 10kb/s ik woon 1km verderop, ik betaal precies hetzelfde en ik zit meestal rond de 0,5kb/s met downloaden, en andere mogelijkheden dan het basic pakket hebben we hier niet.

De mensen in dorpen voelen zich behoorlijk genaait dus door casema :(
En ik woon gewoon in de randstad, en het is een dorp van 18.000 inwoners, niet eens een van de kleinste dus.
Same shit here!

Ik heb ook dat basic pakket hier, maar overdag en 's avonds is mijn ISDN-lijn nog sneller.
En het ergste is dat ze hier alleen maar het basic pakket aanbieden, voor de rest is er helemaal niks anders (geen ander kabelpakket en ook geen adsl.)

Verwijderd

Op maandag 01 juli 2002 13:46 schreef Virus.NL het volgende:

[..]

Same shit here!

Ik heb ook dat basic pakket hier, maar overdag en 's avonds is mijn ISDN-lijn nog sneller.
En het ergste is dat ze hier alleen maar het basic pakket aanbieden, voor de rest is er helemaal niks anders (geen ander kabelpakket en ook geen adsl.)
Sterker nog, ik ga in de midag en de vroege avond altijd maar achter de laptop zitten met 56K modem, want rond die tijden is er niet normaal te internetten met casema.

Maarja wat doe je er tegen, naar ze bellen heeft ook geen zin, dan krijg je allemaal valse beloftes dat het binnen 1 week verholpen is en zo.
Pagina: 1