Toon posts:

GeForce256 zonder fan???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Asus GeForce256 met 64sdram. Maar ik wou er gisteren een blue orb opzetten, haal dat standaard coolertje eraf en zie dat de Blue orb niet past, alleen als ik met wat ijzerdraad ga knutselen zou het wel moeten passen volgens een klasgenoot.

Nu zet ik die standaard cooler weer terug, sluit hem weer aan op de videokaart ---- doet hij het niet meer..... waarom snap ik ook niet. Hij kan e rmaar op 1 manier in (die fan connector)

Ik krijg wel gewoon beeld maar ik ben bang dat dat kreng dan te heet word.

Kan dat kwaad??? mn pc lang aan laten staan ("om" de fan heet zit een kleine heatsink (asus standaard)

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Ehm nou voor 2D en dergelijke kanhet geen kwaad weet ik uit ervaring. Ook spelletjes spelen gign bij mij goed als ik het met mate deed (mijn fan was ook kapot). Hoe het op de lange termijn zit weet ik echt niet. Of er verschijnselen als electronenmigratie optreden die de levensduur van je grafische processor verkorten heb ik ook geen idee van.

Wat ik gewoon heb gedaan is Creative (daar komt mijn videokaart vandaan) opbellen en ze vragen of ze me een nieuwe konden opsturen. Ondanks dat ik al een maand of 6 buiten de garantie periode zat (was in juni geloof ik) kreeg ik kosteloos een nieuwe toegestuurd. Ik zou als ik jou was gewoon even Asus bellen om te kijken of zij dat ook doen, en anders bel je evt gewoon Creative op om ze te vragen of ze een koelblok+fan kunnen opsturen voor je "Creative GeForce2 kaart uit november 2000" :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Verwijderd

Okay, volgens mij is er A geen Geforce256 met 64 mb ( maar kan er ook naast zitten)
Ten tweede, Arthur, hij heeft geen creative, maar een Asus
Ik heb bij mijzelf met een GTS ongeveer hetzelfde gehad (ook asus), maar na ongeveer 2 uurtjes kloten kreeg ik hem er gewoon weer op
Dus ik zou niet weten wat je moet doen

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal asus eens bellen.....

en er is dus wel een GeForce256 met 64Sdram namelijk de Asus V6600 pro64 pure.

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 15:21
Op woensdag 03 oktober 2001 11:29 schreef Dark_Mason het volgende:
Ten tweede, Arthur, hij heeft geen creative, maar een Asus
Ten eerste en ten laatste, Dark_Mason, is het misschien verstandig om eerst goed te lezen wat ik zeg voor je me corrigeert:
Op woensdag 03 oktober 2001 11:23 schreef ArthurS het volgende:
Ik zou als ik jou was gewoon even Asus bellen om te kijken of zij dat ook doen, en anders bel je evt gewoon Creative op om ze te vragen of ze een koelblok+fan kunnen opsturen voor je "Creative GeForce2 kaart uit november 2000" :)
Ik zei dus dat hij Asus moest bellen om te vragen of zij kosteloos een nieuwe wilden opsturen. Als ze dat niet zouden doen, zou hij gewoon Creative kunnen opbellen om te vragen of zíj het wilden doen (dan zeg je gewoon dat je een Creative kaart hebt, ze vragen toch geen verdere info) om toch aan het geheel te komen (aangezien die koelers bij de Geforce256 allemaal hetzelfde zijn en ze, voor zover ik weet, niet los te verkrijgen zijn).

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy