Wat is jouw fav wagen in GT3?

Pagina: 1
Acties:

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
He GT3 dudes..............

wat is jouw favoriete wagen in GT3 en wat zijn de afstellingen daarvan. Denk dan aan de veren, stabilisator stangen enz enz.....

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

Ik heb het spel pas 2 dagen, maar ik rij nu met een getunede Impreza WRX STi, erg mooie wagen, en heeft een redelijk brede powerband, das ook prettig

• Alpha-sphere
Bedoel je dat die wagen al getuned was met een paar dingen toen je 'm kocht?

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:01

Raimond613

Simracer

Corvette uiteraard (8>

iracing profile

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 13:26
Mazda 787B :9~

Hebbem alleen op arcade mode helaas, maar hoop 'm nog eens in GT mode te krijgen :D

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 11:16 schreef Yilkee het volgende:
Bedoel je dat die wagen al getuned was met een paar dingen toen je 'm kocht?
Nu heb er voor heel wat tienduizende credits aan tuningmateriaal op in en onder gegooid >:)

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 07:29
Toyota GT1 road car, dat is nu mijn favoriet (heb nog geen F1's, anders was het wel duidelijk ;)) heb er alleen een turbo van 90.000, betere banden en een break control op gezet, voor de rest was tie al klaar :)
Ook een zeer fijne uit mijn stal is de Corvette C5R, alles op gezet wat er op te zetten is.
Eervolle vermelding, Ford GT40 om zijn geweldige sound

Instellen van onderdelen enzo doe ik niet aan, koop gewoon turbo's en knal over de baan, wil prima in amateur, beginner en rally (die toyota loopt 391 zonder rare fratsen :))

Flickr | Lego collectie

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-02 17:31
:) Honda Civic 1.6 SiR II

Hail to the king baby!

Verwijderd

susuki escude is leuk
of de formula 1 auto`s

• Alpha-sphere
Op woensdag 03 oktober 2001 15:44 schreef TAG_Speedy het volgende:
Toyota GT1 road car, dat is nu mijn favoriet (heb nog geen F1's, anders was het wel duidelijk ;)) heb er alleen een turbo van 90.000, betere banden en een break control op gezet, voor de rest was tie al klaar :)
Ook een zeer fijne uit mijn stal is de Corvette C5R, alles op gezet wat er op te zetten is.
Eervolle vermelding, Ford GT40 om zijn geweldige sound

Instellen van onderdelen enzo doe ik niet aan, koop gewoon turbo's en knal over de baan, wil prima in amateur, beginner en rally (die toyota loopt 391 zonder rare fratsen :))
Dus als je wagen achter te veel uitbreekt dan pas jij je daar gewoon op aan als ik ht goed begrijp. Ik snap de afstellingen wel alleen wil het nog niet echt lukken. Ben van alles uit aan het proberen. Best intresant hoor......

Ik ben nog maar een beginner en ik rij met de mazda MX 5 1993. Wel al best veel zooi erop los gelaten zoals de turbo level 2, carbon drive shaft, andere fly wheel, triple clutch enz enz..... Moet nog even kloten met de gear ratio om de top snelheid te verhogen. Ik verlies elke keer bij de testcours. :(

Als ik een super wagen heb met de perfect setup dan post ik 'm wel even hier.

• kRyPtO
  • Laatst online: 07-01 18:23
f1 is wel goed maar dan is het te makkelijk
escado spikes is kloten gaat veel te hard
skyline is wel goed
impreza ook toppie bak
en die speciale aut's zijn ook meestal wel toppie

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
[topic=194283/1/25]

416 replies :z

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Chrasher
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-02 19:52

Chrasher

Tevree met z'n PS5

Ach ja, laat ik hier ook maar een aantal van mijn favorieten neerzetten. :)

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-62.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3/gt3-63.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3a/gt3-92.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hermanie/gt3a/gt3-94.jpg

PSN-id: Chrasher

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Steffie

Opaque

Mijn favo is de Nissan Skyline R34 GT-R. Ik vind de langzamere auto's veel leuker. De Aston Martin Vantage en Vanquish heersen ook. Teveel uitbreken aan de achterkant bestaat bijna niet, ik heb juist een hekel aan al die stabiele en snelle bakken.

Hier mijn skillz met de standaard R34 in een 23.5MB DivX filmpje >:) :9
Afbeeldingslocatie: http://dutchtt.addr.com/gt3_ls_r33+r34.jpg

Staat ook in dat andere topic wat hier al genoemd is, er staan trouwens veel meer filmpjes daar van mijn rijkunsten.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Uhm, ik ga denk ik voor de Viper GTS Team Oreca, of de Toyota Castrol Supra. :9

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
De 787B echt een geweldige sound en razend snel. GT40 heeft overigens ook een heel mooi geluid.

• rjeggens
  • Laatst online: 06-02-2025
Polyphony 001 :)

• RemcoZ
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-01-2025
Voor snelheid: Toyota GT1 (deze rijdt (als je hem goed afstelt dan) beter dan de F1! >:) ), maar de Nissan GT-340 (of zoiets, igg die lichtblauwe) is ook aardig rap.
Voor geluid: Ford GT40 / Mazda 787B
Voor de looks: Te veel... TVR heeft leuke, Shelby ook. Elke auto is mooi als je aan het eind van het rechte stuk de remschijfjes op ziet gloeien... :)

RemcoZ zit nu op 92%, en moet nu alleen nog die k**-race-jes (incl Endurance) rijden...
Ben wel benieuwd wat die F1-doet die je krijgt al je alles hebt gehaald...

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:01

Raimond613

Simracer

die Nissan heet R340

GT40 heeft mooi geluid maar ligt ook erg goed

iracing profile

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-02 18:42
Op woensdag 03 oktober 2001 20:19 schreef Steffie het volgende:
Mijn favo is de Nissan Skyline R34 GT-R. Ik vind de langzamere auto's veel leuker. De Aston Martin Vantage en Vanquish heersen ook. Teveel uitbreken aan de achterkant bestaat bijna niet, ik heb juist een hekel aan al die stabiele en snelle bakken.

Hier mijn skillz met de standaard R34 in een 23.5MB DivX filmpje >:) :9
[afbeelding]

Staat ook in dat andere topic wat hier al genoemd is, er staan trouwens veel meer filmpjes daar van mijn rijkunsten.
Damnit dat ziet er toch wel erg gaaf uit zeg :( waarom is er zo'n spel nou niet op de pc :'(

• Speedy
:P

Die Nissan's vind ik zowat de slechtse wagens, had die standaard bak van 54000 opgevoerd tot 990 PK, kwam de bocht amper nog door :) wat een besturing hebben die dingen, als je daar goeie rondes mee kan rijden zoals in die filmpjes vind ik knap werk, ik pak mijn Penzoil Skyline wel >:)

Flickr | Lego collectie

• kRyPtO
  • Laatst online: 07-01 18:23
Op donderdag 04 oktober 2001 21:36 schreef TAG_Speedy het volgende:
:P

Die Nissan's vind ik zowat de slechtse wagens, had die standaard bak van 54000 opgevoerd tot 990 PK, kwam de bocht amper nog door :) wat een besturing hebben die dingen, als je daar goeie rondes mee kan rijden zoals in die filmpjes vind ik knap werk, ik pak mijn Penzoil Skyline wel >:)
heb je hem alleen opgevoerd? geen andere banden en al die shit, dan gaat het niet nee. ik heb er ook nie zoveel problemen mee.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
Mitsubishi 3000GT volledig opgevoerd

• Speedy
Op donderdag 04 oktober 2001 22:40 schreef kRyPtO het volgende:

[..]

heb je hem alleen opgevoerd? geen andere banden en al die shit, dan gaat het niet nee. ik heb er ook nie zoveel problemen mee.
Die van mij was alleen vet opgevoerd :) Maar bij een maat eens een volledig getunde auto geprobeerd en dat ging inderdaad een stuk beter, maar nog niet helemaal volgens mijn rijstijl :)

Flickr | Lego collectie

• King Nothing
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

King Nothing

Careful what you wish

Doe maar RUF CTR...koel bakkie, fully tuned :)
Clio Sports Race Car is ook koel
F1 is overkill...teveel grip. Ik kon na 4 races in een F1 bak niet meer normaal in me Clio of RUF rijden :D

Voorbeeld> Op Super Speedway met 345km/h de eerste bocht in en met 330km/h eruit komen zonder de buitenmuur te raken. Dan wel ff oppassem dat je het gras aan de binnenkant vd bocht niet raakt >:)

edit:

typo's

Beste vrind wette dat
Soms is 't beater iets moeis te verleeze
Beater verleeze dan dat ge 't noeit het gehad

Pagina: 1