Toon posts:

hp jetdirect resetten

Pagina: 1
Acties:
  • 107 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hoe gooi ik de instellingen van een hp jetdirect kaart weer leeg, ik wil dus deze kaart opnieuw configureren. maar jetadmin vind de printer niet op mijn netwerk.

help ?

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-01 18:22
Printer aansluiten op poort 1, op paarse knopje drukken (dan komt er een status pagina uit de printer), dan via jetadmin connecten naar dat IP adress en opnieuw configen.

Als hij echter een IP heeft dat niet binnen je subnet valt heb je een ander probleem.

Slash Care
Mementô

• oehoe
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 10:27

oehoe

blije prutser, ouwe sok

Ik neem aan dat het zo'n interne JetDirect is? Meestal zit er dan een moderne printer aan vast met een front panel waarmee je alles kunt resetten. (Bij de externe versie zit gewoon een mooi reset knopje op de achterkant).

Type en serie printer en jetdirect vermelden zou trouwens wel eens kunnen helpen bij het krijgen van een juist antwoord. ;)

George Orwell considered some variations of 1984. All money should be marked so that anything could be traced back and men should be made to carry devices so that their position would be known. It seemed so unrealistic that he dropped these ideas..

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer ik de ip instellingen via het menu op de printer instel, dan houd ie die instellingen niet vast, als ik dan een testpagina afdruk dan staat alles weer leeg, maar dan nog kan ik de printer niet vinden.