Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Verwijderd
1,5 moet je minimaal toch wel kunne halen hoorOp woensdag 03 oktober 2001 10:57 schreef Moody het volgende:
Zijn er mensen (of tweakers) met de combo TB 1,4, Epox 8K7A EN simpele CM EP-6I11 die oc-en? (vast wel
)
Nu vroeg ik me af tot hoever jullie stabiel konden gaan?
Ik dacht zo aan 1,5...
dat haal ik met mijn 1333 nog wel met gemak
Verwijderd
Met die koeler... mm je kunt 't altijd proberen, maar dan zou ik voor het oc-en eerst even kijken wat je temp dan isOp woensdag 03 oktober 2001 11:11 schreef schumie het volgende:
[..]
1,5 moet je minimaal toch wel kunne halen hoor
dat haal ik met mijn 1333 nog wel met gemak
iedere cpu is anders, iedere configuratie is anders dus niemand kan deze vraag beantwoorden. uitproberen is hier het sleutelwoord.
ik heb gehoord dat die koeler prima is...zowel qua geluid en koeling...vergeet niet dat-ie maar 29 piek kost heOp woensdag 03 oktober 2001 11:19 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Met die koeler... mm je kunt 't altijd proberen, maar dan zou ik voor het oc-en eerst even kijken wat je temp dan is
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
tis zeker een goede koeler, maar niet om te overklokken, voltages van 1,85+ en 1400mhz+ trekt ie moeilijk.
->[OCM]
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1