Epox OC

Pagina: 1
Acties:

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Zijn er mensen (of tweakers >:)) met de combo TB 1,4, Epox 8K7A EN simpele CM EP-6I11 die oc-en? (vast wel :Z)
Nu vroeg ik me af tot hoever jullie stabiel konden gaan?
Ik dacht zo aan 1,5...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 10:57 schreef Moody het volgende:
Zijn er mensen (of tweakers >:)) met de combo TB 1,4, Epox 8K7A EN simpele CM EP-6I11 die oc-en? (vast wel :Z)
Nu vroeg ik me af tot hoever jullie stabiel konden gaan?
Ik dacht zo aan 1,5...
1,5 moet je minimaal toch wel kunne halen hoor
dat haal ik met mijn 1333 nog wel met gemak

:)

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 11:11 schreef schumie het volgende:

[..]

1,5 moet je minimaal toch wel kunne halen hoor
dat haal ik met mijn 1333 nog wel met gemak

:)
Met die koeler... mm je kunt 't altijd proberen, maar dan zou ik voor het oc-en eerst even kijken wat je temp dan is ;)

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
iedere cpu is anders, iedere configuratie is anders dus niemand kan deze vraag beantwoorden. uitproberen is hier het sleutelwoord.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Op woensdag 03 oktober 2001 11:19 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

[..]

Met die koeler... mm je kunt 't altijd proberen, maar dan zou ik voor het oc-en eerst even kijken wat je temp dan is ;)
ik heb gehoord dat die koeler prima is...zowel qua geluid en koeling...vergeet niet dat-ie maar 29 piek kost he :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 15:17
tis zeker een goede koeler, maar niet om te overklokken, voltages van 1,85+ en 1400mhz+ trekt ie moeilijk.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

->[OCM]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1