Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Verwijderd
Ja Cool idee Claymore
Ik ben gister voor het eerst begonnen met Ued. In de RealGamer stond een "spoedcursus" level maken. Op Planetunreal staan ook een aantal tutorials, ook al zijn ze in het begrijpelijk engels (voor mijn HAVO examen Engels een 9.3 destijds), het is irritant dat ze niet in Word/PDF formaat staan. Nu moet je steeds kijken hoe het in het voorbeeld staat en dan terugswappen naat Ued. Engels of Nederlands maakt niet uit, als het maar lekker basic begint, en makkelijk te volgen is.
p.s als je een engelse maakt kan je lekker copyen en pasten
Dus GO CLAY
Ik ben gister voor het eerst begonnen met Ued. In de RealGamer stond een "spoedcursus" level maken. Op Planetunreal staan ook een aantal tutorials, ook al zijn ze in het begrijpelijk engels (voor mijn HAVO examen Engels een 9.3 destijds), het is irritant dat ze niet in Word/PDF formaat staan. Nu moet je steeds kijken hoe het in het voorbeeld staat en dan terugswappen naat Ued. Engels of Nederlands maakt niet uit, als het maar lekker basic begint, en makkelijk te volgen is.
p.s als je een engelse maakt kan je lekker copyen en pasten
Dus GO CLAY
Ik wil er ook best wel een paar maken...
Ongeveer twee maanden geleden ben ik begonnen met mappen (nog niet veel gedaan ivm examens) en toen heb ik een zootje Engelse tut's neergehaald. Ik zou die best willen vertalen.
En als we er dan toch mee bezig zijn, kunnen we er net zo goed een .chm of .hlp bestand van maken, met daarin alle begrippen, methodes enz. en ook nog wat voorbeelden.
Ongeveer twee maanden geleden ben ik begonnen met mappen (nog niet veel gedaan ivm examens) en toen heb ik een zootje Engelse tut's neergehaald. Ik zou die best willen vertalen.
En als we er dan toch mee bezig zijn, kunnen we er net zo goed een .chm of .hlp bestand van maken, met daarin alle begrippen, methodes enz. en ook nog wat voorbeelden.
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Kan je die engelse niet hier linken zodat iedereen alvast in het engels kan oefenen
/me is beginner met Ued, maar wil heel goed worden
/me is beginner met Ued, maar wil heel goed worden
Verwijderd
Er is nog steeds behoeft 
BTW die link bedoelde ik.....echt zo'n site moeten ze in doc/pdf formaat kieperen.
BTW die link bedoelde ik.....echt zo'n site moeten ze in doc/pdf formaat kieperen.
En zijn ze er al?????
"It's better to keep your mouth shut and give the impression that you're stupid than to open it and remove all doubt."
unrealed heeft nu ook een nl afdeling: http://www.planetunreal.com/unrealed/tutespec.asp?show=dutch
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin
Pagina: 1