Geluid TV steeds zachter.

Pagina: 1
Acties:
  • 1.014 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 30392

Topicstarter
Hallo

Het lijkt de laatste tijd wel of het geluid van mijn TV steeds zachter gaat :? Eerst moest mijn volumebalk op 5 staan om dingen goed te kunnen verstaan. Nu volstaat 11 pas. Wat kan hier aan de hand zijn, hebben meer mensen hier ervaring mee? het gaat om een LG CB 20F80X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Toevallig een satellietontvanger ertussen staan waarmee je ook het geluid kunt regelen?

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-05 10:48

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Is je ontvangst misschien slechter geworden om een of andere reden?
BTW sommige zenders zijn sowieso harder dan andere (in mijn geval als ik MTV normaal hoor knalt TMF de buren het huis uit :)), en de meeste zenders zenden hun commercials ook harder uit dan het normale programma...

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Van een satelliet ontvanger is geen sprake, gewoon kabel. En op mijn ouders' tv is het geluid nog wel even hard als voorheen. Vaag :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Long shot maar toch: wat een vriend van mij heeft gehad, die had net als ik z'n kamer op zolder, en toen kwam er ergens onderweg bij die coax kabel in de buurt een apparaat te staan (weet niet meer wat) en dat bleek na lang zoeken de ontvangst te storen :( maar alleen als 'ie aan stond dus we hebben heeeel lang moeten zoeken...zijn er bij jou misschien recentelijk apparaten bijgekomen / verplaatst / kabel verplaatst?

"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Nog 2 dingen die in me op komen:

- je hebt 'm zo hard gezet dat er iets stuk is (weet niet wat dit is een wilde gok)
- deze is iets meer overdacht: je bass en treble control staan heel ver terug gedraaid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Van apparaten naast de kabel is er ook geen sprake, een aparte bass en treble knop heb ik ook niet. Ik denk ook dat er iets stuk is in de tv, maar dat zou wel vreemd zijn want hij heeft de laatste tijd niet extreem hard gestaan ofzo. Bovendien is het kreng pas 2 jaar oud :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Ook geen OSD met bass / treble setting?

Damn m'n fantasie begint op te raken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ook niet het geval :'(

Wel kut als het tv is, dat word dokken. Dan zal ik een sponsor moeten zoeken 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• real[B]art

real[B]art

CTRL+ALT+D1337

Dude dit zuigt egt aars!
Ik weet het niet meer...sorry & suc6 verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-07 16:51

Diamon

The Weird One

Heb ook zoiets met me TV (Siemens FC 212).
Wanneer ik het geluid uitzet (mute knop) en dan de TV echt uitdruk dan heb ik de eerst volgende keer f#ck-#p geluid.

Zet hem harder, 3 seconden later gaat hij weer zachter.
Dit herhaald zich steeds weer, totdat ik aan het klooien ben gegaan.

Heb het geluid weer uitgezet dmv mute, en de TV weer uitgedrukt.
Wanneer ik hem nu weer aanzet, is het geluid weer okay.

/typen is moeilijk voor 12.00/

And The Only One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb het toestel ff naar de huiskamer gesleept en daar aangesloten, hier leek het geluid wel beter te zijn (maar zintuigen werken nog niet optimaal voor 12:00).
Pagina: 1