Metal Gear Solid 2 Limited Edition importeren?

Pagina: 1
Acties:

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:53
Ik dacht dat het misschien een goed idee was om met wat mensen de Metal Gear Solid 2 Limited Edition samen te inporteren uit Japan. En ik denk dat er vast wel meerdere tweakers gek van MGS zijn. Ik zelf zou het willen, als ik een credit card had , zou ik hem meteen bestellen. :( (maar jammer genoeg heb ik die niet.
Zie ook http://www.gamers.nl/nieuws/9874

Verwijderd

MGS kicks ass!! Maar je moet wel toevallig japans kunnen en een PS2 hebben. En ik heb het allebei niet ;'(

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-11 14:30
Hou je er wel rekening mee, dat ie in het japans is?

• Steffie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-11 13:44

Steffie

Opaque

Ik heb wel een creditcard, maar ik wacht liever op de engelse versie. Die dub van MGS vond ik helemaal niet slecht.

With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi

Verwijderd

Komt MGS2 eigenlijk ook uit op de pc ofzo?

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 10:50 schreef Davidbub het volgende:
Komt MGS2 eigenlijk ook uit op de pc ofzo?
Nee.
(er zijn geen plannen voor iig, maar dat was bij MGS ook zo en die kwam toch uit op de PC...2.5 jaar later)

En MGS2:LE krijg ik wel ja...dan is ie maar Japans, ik had ook van MGS de Premium Pack en daar heb ik nooit spijt van gehad. Metal Gear heerst gewoon :)

• Albinoraptor
Mijn Japans is er goed :+ dus maakt niet uit.
En als je PS2 ombouwt kun je hem toch spelen.
MrRudi was die premium pack ook japans? En hoe beviel dat?
P.s. zou het misschien wel mogelijk zijn om de engelse ondertiteling aan te zetten was in demo ook.

Verwijderd

Op dit moment heeft het totaal geen nut om spellen te importeren uit Japan behalve als je een Japanse PS2 hebt.
Alle mod-chips die er nu op de markt zijn voor de PS2 zijn niet in staat om geimporteerde originals te spelen.

De NEO4 chip die op uitkomen staat kan dit ook niet, alleen de Messiah chip die zeer binnenkort gaat uitkomen zal het waarschijnlijk kunnen.

O ja, en MGS2 gaat als eerste uitkomen in de VS.

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 15:23 schreef Albinoraptor het volgende:
Mijn Japans is er goed :+ dus maakt niet uit.
En als je PS2 ombouwt kun je hem toch spelen.
MrRudi was die premium pack ook japans? En hoe beviel dat?
P.s. zou het misschien wel mogelijk zijn om de engelse ondertiteling aan te zetten was in demo ook.
Ja MGS Premium Pack was ook in het Japans en was voor mij goed te spelen. Nu heb ik ook weinig problemen met de taal, alleen Kanji ga ik niet aan beginnen. Mooie van MGS was dat alles gesproken werd :)
Op woensdag 03 oktober 2001 15:51 schreef Pirm1 het volgende:
Op dit moment heeft het totaal geen nut om spellen te importeren uit Japan behalve als je een Japanse PS2 hebt.
Alle mod-chips die er nu op de markt zijn voor de PS2 zijn niet in staat om geimporteerde originals te spelen.

De NEO4 chip die op uitkomen staat kan dit ook niet, alleen de Messiah chip die zeer binnenkort gaat uitkomen zal het waarschijnlijk kunnen.

O ja, en MGS2 gaat als eerste uitkomen in de VS.
Zover ik heb begrepen kan dat met de NEO4 wel, alleen moet je dan NOG een swaptruuk uithalen (Europese header eerst inlezen). Dat vind ik ook niks...maar tegen die tijd is Messiah er wel, en anders regel ik wel een Japanse PS2.

MGS2 wordt inderdaad eerst gereleased in Noord-Amerika, volgens mij scheelt het maar een paar dagen trouwens. Maar de Premium Pack is alleen verkrijgbaar in Japan. Ik vind tenminste nergens informatie over een Engelse uitvoering. Ik hoop inderdaad wel, aangezien de Engelse versie zover klaar is dat het bij de Japanse mogelijk is om ondertiteling aan te zetten...is tóch makkelijk :)

Afbeeldingslocatie: http://www.konami.co.jp/kcej/products/mgs2/topic/pic/06_01.gif

*KWIJL*

• Albinoraptor
Lekker late reactie, maar kwijl indeed :P

• kRyPtO
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-11 09:18
wanner komt ie in nl dan uit?

• Raimond613
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:29

Raimond613

Simracer

het spel zelf komt in februari ofzo, maar die Limited Edition is alleen voor Japan :(

iracing profile

Pagina: 1