Op woensdag 03 oktober 2001 15:23 schreef Albinoraptor het volgende:
Mijn Japans is er goed

dus maakt niet uit.
En als je PS2 ombouwt kun je hem toch spelen.
MrRudi was die premium pack ook japans? En hoe beviel dat?
P.s. zou het misschien wel mogelijk zijn om de engelse ondertiteling aan te zetten was in demo ook.
Ja MGS Premium Pack was ook in het Japans en was voor mij goed te spelen. Nu heb ik ook weinig problemen met de taal, alleen Kanji ga ik niet aan beginnen. Mooie van MGS was dat alles gesproken werd

Op woensdag 03 oktober 2001 15:51 schreef Pirm1 het volgende:
Op dit moment heeft het totaal geen nut om spellen te importeren uit Japan behalve als je een Japanse PS2 hebt.
Alle mod-chips die er nu op de markt zijn voor de PS2 zijn niet in staat om geimporteerde originals te spelen.
De NEO4 chip die op uitkomen staat kan dit ook niet, alleen de Messiah chip die zeer binnenkort gaat uitkomen zal het waarschijnlijk kunnen.
O ja, en MGS2 gaat als eerste uitkomen in de VS.
Zover ik heb begrepen kan dat met de NEO4 wel, alleen moet je dan NOG een swaptruuk uithalen (Europese header eerst inlezen). Dat vind ik ook niks...maar tegen die tijd is Messiah er wel, en anders regel ik wel een Japanse PS2.
MGS2 wordt inderdaad eerst gereleased in Noord-Amerika, volgens mij scheelt het maar een paar dagen trouwens. Maar de Premium Pack is alleen verkrijgbaar in Japan. Ik vind tenminste nergens informatie over een Engelse uitvoering. Ik hoop inderdaad wel, aangezien de Engelse versie zover klaar is dat het bij de Japanse mogelijk is om ondertiteling aan te zetten...is tóch makkelijk
*KWIJL*