"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Hmmm....Op woensdag 03 oktober 2001 09:48 schreef groencontainer het volgende:
Dan zou ik je resolutie lager of op een lager aantal bits zetten.
Ik heb een AMD Athlon 1.3 GHz, 256 MB en een Geforce2MX 64 MB, zou die toch moeten kunnen trekken toch?
Zou het iets met de muisdrivers te maken kunnen hebben?
"Dance like the photo's not being tagged, Love like you've never been unfriended, Tweet like nobody's following."
Dat zou makkelijk kunnen.Op woensdag 03 oktober 2001 12:14 schreef A-Tray het volgende:
[..]
Hmmm....
Ik heb een AMD Athlon 1.3 GHz, 256 MB en een Geforce2MX 64 MB, zou die toch moeten kunnen trekken toch?
Zou het iets met de muisdrivers te maken kunnen hebben?
Wat voor muis hebbie ?
Check mijn specs....ik heb helemaal geen probs
1600x1200 met een GF2mx is toch redelijk zwaar hoor... zou het wat lager zetten. Ik doe ook 1024x768 met m'n GF2gts.
Trouwens, 1200x1600, daarvoor moet je je monitor op z'n kant zetten
Trouwens, 1200x1600, daarvoor moet je je monitor op z'n kant zetten
Heb je toevallig een Logitech muis??? Zo ja, heb je dan Mouseware geinstalleerd?? Dan moet je die eens verwijderen, dat hielp in ieder geval wel bij mij.
Verwijderd
ik heb dus ook Op Flash, maar ik kan in t spel maar 3 meter ver kijken of zo, en de rest van het beeld is er gewoon niet. Bij de demo was dit niet zo. Ik heb de laatste drivers voor de video kaart en de goede direct x. Ik heb dit al eerder gehad bij Colin McRae 2 en Rainbow Six Tactical Ops. Iemand een idee?
Pagina: 1