Toon posts:

Welke socket 478 MB met rambus.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil een P4 MB kopen maar welk bord zal ik nemen. Ik wil rdram. Want anders blijf je steken op die bus van 133Mhz. Ik heb de CPU gehad. Dus je hoeft me niet meer te adviseren een AMD te kopen. Maar ik zou werl willen weten welk MB.

• Shift
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-08 13:44

Shift

[] Dual crazy []

Ik zou je de moederbord ASUS aanraden, de P4T-E socket 478 i850 chipset, deze mobo is alleen nog niet beschikbaar, maar binnen kort komt het uit.

Verwijderd

Wat dacht je van deze (MSI 850) ?

Mooi rood is niet lelijk:
Afbeeldingslocatie: http://www.msi.com.tw/php/upload/mb_pics/6545.jpg

Verwijderd

Asus P4T-E is al verkrijgbaar bij Perfect Systems

Meer informatie over dit bord:
Asus P4T-E ( Socket 478 versie van i850 )
Asus P4T-E

• digitri
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

digitri

here and now

Of de Abit TH7-II (raid). Of je de raid neemt of niet krijg je altijd 4x IDE's, geschikt voor 8 drives dus.

Wie is beter nou, de Asus of de Abit, moeten wij nog wachten, ik heb nog geen testen gezien.

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-08 09:44

star-saber

Ryzen

de msi 850 pro5 is nog nergens leverbaar.

das de rambus socket 478 variant.

plaatje staat paar posts eerder

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 21:58 schreef Oxie het volgende:
Of de Abit TH7-II (raid). Of je de raid neemt of niet krijg je altijd 4x IDE's, geschikt voor 8 drives dus.

Wie is beter nou, de Asus of de Abit, moeten wij nog wachten, ik heb nog geen testen gezien.
De Abit TH7-II Raid is zo'n 20% sneller dan de Asus moederborden met i845 (dus met sdram) :). Niet helemaal een eerlijke vergelijking, maar het is een topbord!

• Rogier
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:58
Uit ervaring kan ik je zeggen dat een Abit TH7-II met een P4 1,7 Ghz en 512 MB RDRAM erg lekker werkt... 8-)
Pagina: 1