Chello Webcam?

Pagina: 1
Acties:

• Freezo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11-08 17:49
Hey all,
Ik had effe een vraagje(s) over die gratis webcam van chello als je bij chello aanmeld.

1)Krijg je dit echt wel?
2)Hoe krijg ik die dan?
3)Hoe lang duurt het?

Alvast beddankt voor de reacties!

Greetz,
Freezo

PS: Heb search gedaan

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-08 21:33
Vraag 1 is een rare vraag.

No production networks were harmed during this posting

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Vraag Chello zou ik zeggen.

Krijg je die echt wel?? Tuurlijk, anders komen ze hun kant van het contract niet na.

• AtHomer
  • Niet online
Misschien kun je Chello hier beter even over bellen/mailen...

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op woensdag 03 oktober 2001 10:59 schreef AtHomer het volgende:
Misschien kun je Chello hier beter even over bellen/mailen...
Mwoah, ik snap zijn gevoel wel, dat hij behalve de chello helpdesk bellen ook om ervaringen van mensen hier vraagt, wat dat betreft trek ik de betrouwbaarheid van die helpdesk ook nog wel eens in twijfel. Zeker als het gaat om zeggen hoe lang iets duurt.
De monteur komt ... bij u langs.
En hoe vaak is die monteur daardwerkelijk langsgekomen op het voorspelde tijdstip? ;)

Verwijderd

Als je monteur nou geen webcam mee heeft... moet je even een brief naar upc sturen, waarin je vermeld dat je nog recht heb op een webcam. Doe er voor de zekerheid ook nog ff een kopie van je contract bij....

suk7

• Freezo
  • Laatst online: 11-08 17:49
Er word gezegd dat je een coupon thuisgestuurd krijgt,,,,,
Dus ik vroeg me af of iemand al zoeist had gekregen ofzo.

En ja, was bij mij dus ook zo:
Ze zouden komen voor 12 uur, niemand kwam, dus ben ik er naartoe gegaan, er stond ineens helemaal geen afspraak met mij.

2e ding, de installateur zou de ethernetcard achterlaten omdat ik al een goeie erin had, kom ik thuis, heeft hij hem gewoon meegenomen........

Mijn Specs: AMD Thunderbird 850; Asus V7700 Deluxe+Oxygen 1600 SW; 640 mb SDram; 16xdvd speler;32x12x40 Rewriter; 10Mbps Ethernet Adapter; Cordless Desktop; 17,3 TFT Silicon Graphics Flatpanel; 80gig

Verwijderd

Ik heb die brief gekregen en dat heb ik samen met mijn contract opgestuurd naar Chello.
Op die brief staat"binnen 10 dgaen wordt de webcam bij u thuisbezorgd"
Het is nu 31 dagen verder en heb nog nooit een webcam gezien.
Ik heb nu in totaal 8 keer gebeld met de helldesk van Chello, en ben ettelijke malen doorverbonden.
Ze hebben me 2 weken geleden beloofd het op te lossen en me terug te bellen.
Natuurlijk ook niet gedaan.
Chello |-(

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 16:42 schreef Zeemo het volgende:
Ik heb die brief gekregen en dat heb ik samen met mijn contract opgestuurd naar Chello.
Op die brief staat"binnen 10 dgaen wordt de webcam bij u thuisbezorgd"
Het is nu 31 dagen verder en heb nog nooit een webcam gezien.
Ik heb nu in totaal 8 keer gebeld met de helldesk van Chello, en ben ettelijke malen doorverbonden.
Ze hebben me 2 weken geleden beloofd het op te lossen en me terug te bellen.
Natuurlijk ook niet gedaan.
Chello |-(
pff kortom je hebt dalijk gewoon je webcam betaalt via telefoonkosten e.d. :( errug belachelijk

Verwijderd

Precies...
Gelukkig heb ik dat gratis nummer en ik zit op mijn werk te bellen :-)

Verwijderd

Ik heb 'm ook . . . ergens :)

Tis best een aardig webcammetje hoor, maar wat moet ik er eigenlijk mee.

• janster
  • Laatst online: 26-06-2025
Op woensdag 03 oktober 2001 10:56 schreef paella het volgende:
Vraag 1 is een rare vraag.
Waarom is dat een rare vraag ? Bij chello is niks een normale vraag :(

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-08 09:43

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

ik heb er 2 gekregen.... :) maar het zijn maar baggerdingen, niet scherp te krijgen... :( doe er nooit iets mee eigenlijk
antw. op vragen:
1: ja, soms 2
2: ligt eraan, 1 met de post en 1 van de Dixons (of was het nou it's :? is al weer zo lang geleden)
3: 1ste 1 week, 2de kwam 2 weken later

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-08 15:44
Op maandag 07 januari 2002 18:03 schreef W1LL3M het volgende:
ik heb er 2 gekregen.... :) maar het zijn maar baggerdingen, niet scherp te krijgen... :( doe er nooit iets mee eigenlijk
antw. op vragen:
1: ja, soms 2
2: ligt eraan, 1 met de post en 1 van de Dixons (of was het nou it's :? is al weer zo lang geleden)
3: 1ste 1 week, 2de kwam 2 weken later
1 mag ik jou web cam want mijnes is zogenaamd kwijt in de post en krijg ik dus nooit meer en ik krijg nog 174.89 gulden van DIE UITZUIGER'S die niet eens een snel intenet kunnen bezorgen en ze willen bot weg het geld niet terug geven want dan zouden ze er moeten over vergaderen maar ze hebben al borg gehad en in de 1e week kreeg ik al een maandrekening van 79.99 gulden :? ( normaal 99 gulden ) en ik zou 1 maand gratis krijg en en gratis instalatie ze lichten je gewoon OP ! :r

( maar moet jij die web cam ofniet ;) )

• Trank00l
  • Niet online
Niet abboneren is zelfmoord je krijgt die crapcam wel denk ik na 5 maanden ofso.... advies NIET DOEN!

Verwijderd

Op maandag 07 januari 2002 22:37 schreef Thunder00x het volgende:
Niet abboneren is zelfmoord je krijgt die crapcam wel denk ik na 5 maanden ofso.... advies NIET DOEN!
Hij abonneert toch niet wegens die webcam, maar toch voor het internet-abonnement :Z

Verwijderd

heb ook twee brieven gekregen. *D 1 maandag opgestuurt. 2 vrijdag opgestuurt. 1 vrijdag binnen. 2 maandag binnen. leuk he? :P
Pagina: 1