Sinds wij in ons nieuwe huis wonen hebben wij de irritante situatie dat 1 zender van de kabel van erg slechte kwaliteit is. Het is niet de video die er voor zorgt dat deze zender zo slecht is want de video hebben we nog niet zo lang en daarvoor deed deze zender (Yorin) het ook al niet goed (ook op 2 verschillende tv's). Via de video kijken heeft ook geen zin. Heeft iemand een idee wat hier mis kan zijn ??
Heb je al gebeld met je kabelmaatschappij?
Money for nothin' and your chicks for free
Die gaat dan zeuren dat je dat extra toestel niet ingeregeld hebt.
Bij mij thuis heeft 1 iemand dat ook. Andere TV's geven perfect beeld. Eigenlijk zou je die kabel eens door moeten meten en wat experimenteren met 1 TV eraf, andere erop, TV aansluiten dicht bij waar de kabel binnenkomt etc etc en dan de bron opsporen.
Wie weet helpt een simpele signaalversterker ook nog wel wat.
Bij mij thuis heeft 1 iemand dat ook. Andere TV's geven perfect beeld. Eigenlijk zou je die kabel eens door moeten meten en wat experimenteren met 1 TV eraf, andere erop, TV aansluiten dicht bij waar de kabel binnenkomt etc etc en dan de bron opsporen.
Wie weet helpt een simpele signaalversterker ook nog wel wat.
ieeeepppppp :P
het lijkt erop dat iedereen zoiets heeft
wij hebben dat met nederland 1
maarja dat kijken we nooit
wij hebben dat met nederland 1
maarja dat kijken we nooit
Verwijderd
ik heb dat met alle niet commercieele zenders, bes wel irri, nl 1 t/m 3 en belg 1 en 2, Duitsland ofzo weet ik neit, check ik nooit
Zal wel een verstoring zijn op een bepaalde frequentie waar net Yorin zit. Probeer een goed afgeschermde kabel, met goede pluggen (die heb je toch nodig met de invoer van Dig. TV)
Vandaag is het feest en morgen ook.
Zo, signaal versterker kan de zaak ook alleen maar erger maken. Hij versterkt het signaal wat binnen komt. Als in dat signaal storing zit, versterkt hij dat ook. Ik zou zo'n ding eerst ff van iemand lenen, want als je 'em koopt en het werkt niet, heb je een geeltje voor niks er door heen gewerkt
13:37
Klopt, en daarom moet je zo'n signaalversterker ook zo dicht mogelijk bij het punt neerzetten waar de kabel je huis binnenkomt.Op woensdag 03 oktober 2001 09:49 schreef DarkUnreal het volgende:
Zo, signaal versterker kan de zaak ook alleen maar erger maken. Hij versterkt het signaal wat binnen komt. Als in dat signaal storing zit, versterkt hij dat ook. Ik zou zo'n ding eerst ff van iemand lenen, want als je 'em koopt en het werkt niet, heb je een geeltje voor niks er door heen gewerkt
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Juist, kijk waar de kabel binnen komt en sluit daar direct je tv meteen op aan (zonder verder iets aan te sluiten ook niet op de radio aansluiting). Slecht beeld, dan even de kabelmaatschappij bellen. Anders zit het echt ergens in 1 apparaat. (leuk bij, als ik mijn tuner(radio) aanzet, valt brt2 weg!. Oke, dit is pas sinds ik zelf mijn tuner gerepareerd heb)
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
SBS6 is hier heel shit, maar dat komt omdat ie op een bepaald kanaal wordt doorgegeven (heel hoog, of was het nou juist heel laag?)
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Pagina: 1