Redalert +Win2k.. KAN DIT?!

Pagina: 1
Acties:

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-02 10:34
Kan iemand mij vertellen of d'r een patch of wat bestaat, zodat ik 't beste spel allertijde, nl Redalert onder windows 2000 kan spelen?

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-01 10:52
Heb je de laatste updates van MicroSchoft al, er is namelijk een update uit speciaal voor speletjes, en nog wat andere zut...
http://www.microsoft.com/windows2000/downloads /

btw.., zet even AtGuard (ofzo) aan , je gaat wel het hol van de leeuw in. (en je weet het maar nooit) ;)

digital8...

Verwijderd

Iemand ooit gelukt?

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

ja, gelukt (niet bij mij trouwens, heb geen Win2000)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

ja, constant, geen enkel probleem

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

Redalert onder win2k he.. :)
:?

• ArnoutD
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-02 19:27
bij mij doet hij het prima

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16-02 20:19
Bij mij doet ie het wel, maar als ik multiplayer ga doen zie ik wél de spelers, maar niet de games die ze aanmaken. vaag

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y

• whiteguy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-02 16:57
ra:2 moet het gewoon doen onder 2k hoor alleen multiplayer schijnt niet te werken. (wat trouwens uiterst merkwaardig is want tiberian sun deed alles het perfect in 2k)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
RA2 werkt bij mij perfect onder W2K... zonder patches... allen multiplayer is brak :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

MMMM, mensen maak gewoon ff een DUALBOOT... Geen gezeik meer :)

• Pjotrik
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 12:11

Pjotrik

Wat ben je aan het doen?

Als je een isdn adapter en een netwerkkaart hebt moet 1 van beide uitgeschakeld worden.

Ik heb het thuis, als ik de isdn adapter aangeschakeld laat dan zie ik alleen de speler, zodra een spel gemaakt word is deze verdwenen. Met een uitgeschakelde isdn adapter is het weer goed.

Verwijderd

Op vrijdag 19 mei 2000 16:02 schreef Zeepoog het volgende:
Kan iemand mij vertellen of d'r een patch of wat bestaat, zodat ik 't beste spel allertijde, nl Redalert onder windows 2000 kan spelen?
Ra2 is niet het beste spel allertijden...

RA1...
Pagina: 1