Toon posts:

extra USB connector voor ABIT mobo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Nu ik op het moment meer dan 2 USB apparaten wil gaan gebruiken kom ik op mijn ABIT moederbord USB poorten tekort.
Nu zit er op mijn moederbord wel nog een extra connector waar je een extra USB blokje kan aansluiten, alleen kan ik nergens zo een stekker/adapter vinden!
Weet iemand waar ik zoiets kan kopen, ergens in de buurt van Amsterdam of Purmerend? (of online natuurlijk!)
Ik wil het liefst nog niet aan een HUB omdat mijn moederbord tot 4 USB poorten ondersteunt.

Dank! :)

Verwijderd

Koop je toch een USB HUB? bij een zichzelf respecterende computerzaak hebben ze die wel voor je. Ik meen dat er ook van die PCI kaarten zijn met 2 USB sloten. Bij Dynabyte heb ik ze wel's gezien.

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 12:43

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

ik heb wel zo'n kabeltje, er staat iets van Boeder op. (zou dus van DE boeder kunnen zijn). Kijk ff op hun site ofzo daar staat het vast wel als ze ze hebben.

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

die kabeltjes + een "frontje" voor achterkant van de kast kun je kopen bij iedere zichzelf respecterende electro boer op de hoek (onderdelen shops) voor ongeveer 12.50 tot 20 gulden ...

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik ga maar even bij de computerboer op de hoek informeren!