Goed mensen, hier het grote probleem:
sinds anderhalve week ongeveer heb ik een linksys befsr11 routertje hier staan maar ik "knal" er steeds uit.
Random valt de connectie steeds weg, soms ben ik een uur online zonder disconnects, en dan is het opeens om de paar minuten raak.
Ik had firmware 1.38 erop staan, upgegrade naar 1.39, en opeens leek het erop alsof alle probs weg waren, nog geen half uur later begon het gekloot weer en ik ben weer trug bij af.
De router zit op een chello lancity modem, DHCP staat aan (ik heb dus zelf geen static ip gekozen).
Verdere info:
Hostname: niks
Domainname: niks
Login staat op disabled: dus geen RAS of PPPoE aangevinkt
DHCP Server staat uit (is voor intern netwerk)
SPI: Disable
Block WAN Request: Disable
Multicast Pass Through: Disable
IPSec Pass Through: Disable
PPTP Pass Through: Disable
Remote Management: Disable
Remote Upgrade: Disable
MTU: Disable
forwarding porten, er staan er maar 2:
113 (ident)
2064
proxy
Working mode: Gateway (ik heb voor de rest geen andere routers staan)
static routing: niks ingevoerd
DMZ host staat niet aan
En dat was het wel zo ongeveer, als iemand dezelfde router heeft of de BEFSR41 (bijna zelfde config mode) zou die dit ff voor mij na kunnen checken of alles klopt?
Ik ben eigenlijk ten einde raad want ik weet het op dit moment echt niet meer.
Iig bedankt!
sinds anderhalve week ongeveer heb ik een linksys befsr11 routertje hier staan maar ik "knal" er steeds uit.
Random valt de connectie steeds weg, soms ben ik een uur online zonder disconnects, en dan is het opeens om de paar minuten raak.
Ik had firmware 1.38 erop staan, upgegrade naar 1.39, en opeens leek het erop alsof alle probs weg waren, nog geen half uur later begon het gekloot weer en ik ben weer trug bij af.
De router zit op een chello lancity modem, DHCP staat aan (ik heb dus zelf geen static ip gekozen).
Verdere info:
Hostname: niks
Domainname: niks
Login staat op disabled: dus geen RAS of PPPoE aangevinkt
DHCP Server staat uit (is voor intern netwerk)
SPI: Disable
Block WAN Request: Disable
Multicast Pass Through: Disable
IPSec Pass Through: Disable
PPTP Pass Through: Disable
Remote Management: Disable
Remote Upgrade: Disable
MTU: Disable
forwarding porten, er staan er maar 2:
113 (ident)
2064
Working mode: Gateway (ik heb voor de rest geen andere routers staan)
static routing: niks ingevoerd
DMZ host staat niet aan
En dat was het wel zo ongeveer, als iemand dezelfde router heeft of de BEFSR41 (bijna zelfde config mode) zou die dit ff voor mij na kunnen checken of alles klopt?
Ik ben eigenlijk ten einde raad want ik weet het op dit moment echt niet meer.
Iig bedankt!
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |