IBM bedankt!

Pagina: 1
Acties:

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
tsja tis misschien een -1 overbodig maarja,

ik had dus 2 scsi schijven 9.1 gig en 18.1 gig uit 98 en 99, en tsja die waren kaput.. die lagen hier al een tijdje stoffig te worden op m'n bureau.

Dus ik ff kijken of die dingen niet omgeruild konden worden bij IBM. RMA nr aangevraagd, hdd's opgestuurd (kostte uiteindelijk 46,=) en BINNEN 1 WEEK 2 gloednieuwe hdd's uit september 2001. KEWL!

2 nieuwe schijven.. is toch weer 27 gig erbij, en dat voor 46,= :)

het mooiste is nog dat ik die schijven gratis heb gekregen.. Mocht ze meenemenen van de zaak aangezien ze daar afgeschreven waren en volgens hun niet meer goed werkten..

* megamuch vond dat prima :)

Dus bij deze, IBM BEDANKT!

Goede service kan dus wel! misschien een tip voor andere bedrijven >:)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Verwijderd

cool :)

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
da's pas services

GO IBM

( heb zelf ook een IBM :D )

Verwijderd

...je hebt toevallig geen kennis bij IBM werken??.... :P

Verwijderd

edit:
dubbelpost verwijderen aub
:?

• BigB
  • Niet online
Das wel flext maak gewoon je oude hd kapot en je krijgt een nieuwe >:)

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
nop.. geen kenissen bij IBM en ach.. je oude kaput maken. als ie het doet.. tsja.. zo houden :)

Verwijderd

Ej mensen...ff een vraagje:

Hoe heb je die hd's opgestuurd en hoe lang duurde het voordat je ze hebt teruggekregen?

Het zit nl. zo dat ik mijn kapotte seagate 40gb 7200rpm wil opsturen, maar Seagate geeft een aantal opties voor het versturen hiervan.....iemand hier ervaring mee?

Greetz,

Apocalypse

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:25
Seagate? RMA aanvragen op de site, dan in een doos met schuim naar dat adres bij Schiphol opsturen. Kost je zo'n 15 piek.

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 10:06 schreef _JGC_ het volgende:
Seagate? RMA aanvragen op de site, dan in een doos met schuim naar dat adres bij Schiphol opsturen. Kost je zo'n 15 piek.
Keej....heb inmiddels het RMA-nummer aangevraagd.....wat is jouw ervaring met het terugkrijgen van een nieuwe hd?

Greetz,

Apocalypse

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02:25
Binnen twee weken weer eentje terug. Je krijgt em in een hele mooie doos, die je ook achterop je fiets kunt zetten om er hdd's mee te vervoeren (heb al twee vervoerd, beide nog goed)

Verwijderd

Hahahaha.....we'll see :P

Maar het maakt dus eigenlijk geen bal uit, hoe de hd naar de kloten is gegaan...?

Greetz,

Apocalypse

Verwijderd

Ik heb eens via een handelaar-in-van-alles-en-nog-wa een doosje "computerspul" gekocht. Hij had absoluut geen verstand van computers en wist niet eens wat voor spul het was (ik zag het op het eerste oog ook niet). Maar ik mocht de hele doos meenemen voor 100 piek.
Kom thuis.. ff op internet kijkuh, blijken het 20 DAT-, en 3 DLT-streamers te zijn. Ongeveer de helft ervan was defect, dus naar Seagate gebeld en er zat nog garantie op, dus RMA aangevraagd, opgestuurd en binnen enkele weken had ik gereviseerde streamertjes terug.
Vraag me niet hoeveel ik hierop verdiend heb, maar 't was veel *D

Verwijderd

"Het enige goede wat er uit Amsterdam komt, is de trein naar Eindhoven!"
Lame ass...

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 11:49 schreef xoploosx het volgende:
Ongeveer de helft ervan was defect, dus naar Seagate gebeld en er zat nog garantie op, dus RMA aangevraagd, opgestuurd en binnen enkele weken had ik gereviseerde streamertjes terug.
Vraag me niet hoeveel ik hierop verdiend heb, maar 't was veel *D
ZEER netjes van Seagate dus......het boeit ze idd geen ruk wat er mee loos is, ff kijken en dan nieuwe terugsturen :P

Hope that works for me too..

Verwijderd

BINNEN 1 WEEK 2 gloednieuwe hdd's uit september 2001. KEWL!
jah dacht ik ook..... kijk maar eens goed naar het label! het is gewoon een nieuw label, ik heb juist gisteren mijn ibm schijf voor de 2e keer weer terug gehad, nu kreeg ik een andere gerepareerde schijf met een nieuw label van sept. 2001

dus.... moet je maar even goed kijken...

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 11:57 schreef Apocalypse666 het volgende:

[..]

ZEER netjes van Seagate dus......het boeit ze idd geen ruk wat er mee loos is, ff kijken en dan nieuwe terugsturen :P

Hope that works for me too..
Jep, je hebt geen aankoopbon of nix nodig! :)

• Dethroned
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Dethroned

Liev

Domme vraag maar wat betekend RMA ?

I got a problem-solver and its name is revolver

Verwijderd

Return Material Authorization oftwel RMA :7

• megamuch

megamuch

Tring Tring!

Topicstarter
schijf was gloedje nieuw. geen ander label erop ds, maar echt nieuw nieuw..

ik vond het iig perfect.

Pagina: 1