>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Soms hebbie van die sjappies die de hele tijd waassaap gaan zitten bleren, en soms hebbie er een paar bij, die echt meewerken, zo van vliegruig vrij, of need backup in garage...
Ligt maar net aan wat voor een soort lui je mee speelt.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Maar als je met een team speelt waar vooral veel wordt overlegt over een strategie of iets anders is het wel kewl.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
1. ik hoef niet iedereen te horen
2. ik vind het niet nodigt dat iedereen mij hoort
3. als ik voice wil gebruik ik wel RW
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Gisteren bijvoorbeeld in dust. Ik stond een beetje tunnel te coveren en 5 CT's waren gangen aan het bewaken. Komen er ineens 6 T's door de tunnel gestormd, dus bler ik in mijn mic "Tunnel, allemaal, nu" oid en jawel hoor, CT kwam compleet over
Kijk dan werkt het wel.
Nadeel is dat ik een losse mic heb en dat werkt dus niet echt soepel
Verwijderd
En met wars use ik nog altijd rw. Toppie is dat.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Gisteren was [DCM]Raven ook aan het voicechatten, en ik had het idee of die gewoon met zijn vuist in zijn bek aan het chatten was. Het was nauwelijks te verstaan.
Hmm ik kan Raven prima verstaanOp donderdag 04 oktober 2001 09:32 schreef Gordijnstok het volgende:
Gisteren was [DCM]Raven ook aan het voicechatten, en ik had het idee of die gewoon met zijn vuist in zijn bek aan het chatten was. Het was nauwelijks te verstaan.
Verwijderd
Okay met Brabantse accenten is nix mis ja!Op woensdag 03 oktober 2001 10:13 schreef Dribbeltje het volgende:
Op publics zet ik het altijd uit. Al die irritante 12jarige brabantse accenten heb ik geen zin in
En verder, ik vind 't wel nut hebben, alleen is de kwaliteit soms zo tergend slecht dat je je helemaal moet concentreren op 't ontcijferen. Maar ik ga maar even aannemen dat 't ooit wat beter werkt en dat er grotere bandbreedtes komen en dan heeft 't zeker nut (als iedereen 't een beetje serieus neemt) en anders moet je een ignore optie erbij kunnen bakken.
oh ja, jeuj mijn 800e post, en uitgerekend in spielerij
Mee eens!Op woensdag 03 oktober 2001 07:37 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
gebruik het niet
1. ik hoef niet iedereen te horen
2. ik vind het niet nodigt dat iedereen mij hoort
3. als ik voice wil gebruik ik wel RW
Verwijderd
ja echt belachelijkOp woensdag 03 oktober 2001 01:51 schreef KDZ het volgende:
Soms hebbie van die sjappies die de hele tijd waassaap gaan zitten bleren, en soms hebbie er een paar bij, die echt meewerken, zo van vliegruig vrij, of need backup in garage...
Verwijderd
Verwijderd
Hahahaah ja precies!! Het lijken soms net een stel wijfen die aan het gillen zijn. BuahahahaOp donderdag 04 oktober 2001 12:59 schreef venoxxx het volgende:
Ik lig altijd dubbel van die piepstemmetjes, maar ik denk dat ik het maar ga uitzetten...
Laat me raden win2k? Want ik heb hetzelfde probleem, het is of de voice of a3d. Hoop dat het een kwestie is van nieuwe drivers.Op donderdag 04 oktober 2001 09:14 schreef knightofn1 het volgende:
tja ik heb het alleen uitstaan om de simpele reden dat ik A3D (3D-geluid) wil gebruiken en niet die brakke voiceshit. als ik dat wil gebruiken dan zet ik wel rw aan
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Of A3D of voicezooi.
Fakir
Ja ik heb ook, win98 Xfire. Of A3d of Voice. Maar ik heb toch wel voor de voice gekozen.....Op donderdag 04 oktober 2001 19:21 schreef Fakir het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem in 98SE met terratec Xfire kaart.
Of A3D of voicezooi.
Fakir
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<