CS 1.3 Voice chat; Waarom wel of niet gebruiken

Pagina: 1
Acties:

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:41

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Ik persoonlijk vind voice chat in CS best wel cool. Maar ik merk toch dat er nog aardig wat spelers zijn die het niet gebruiken. Dit kan zijn omdat ze geen mic hebben, maar ook omdat het teveel bandbreedte gebruikt.

Dus, wat is voor jullie de reden, als je CS speeld, om wel of niet de voice chat te gebruiken??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-11 10:32

Damian

Insane Obtrusion

Zo op het late uur van de avond kan ik alleen maar zeggen, dat het alleen leukt werkt als je een goed team hebt.

Soms hebbie van die sjappies die de hele tijd waassaap gaan zitten bleren, en soms hebbie er een paar bij, die echt meewerken, zo van vliegruig vrij, of need backup in garage...

Ligt maar net aan wat voor een soort lui je mee speelt.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:44

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Het kan soms ook wel irri werken omdat dan gestoord word door het schreewen van anderen.
Maar als je met een team speelt waar vooral veel wordt overlegt over een strategie of iets anders is het wel kewl. :)

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

gebruik het niet

1. ik hoef niet iedereen te horen
2. ik vind het niet nodigt dat iedereen mij hoort
3. als ik voice wil gebruik ik wel RW

:)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik vind het serieus best handig maar je moet idd geen kleuters hebben in je team.
Gisteren bijvoorbeeld in dust. Ik stond een beetje tunnel te coveren en 5 CT's waren gangen aan het bewaken. Komen er ineens 6 T's door de tunnel gestormd, dus bler ik in mijn mic "Tunnel, allemaal, nu" oid en jawel hoor, CT kwam compleet over ;).
Kijk dan werkt het wel.

Nadeel is dat ik een losse mic heb en dat werkt dus niet echt soepel :).

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 08:30
BattleCom vind ik nog altijd het beste werken, geen onnodige zeikerds erdoorheen. Ik zie geen voordeel in dat Voice geval.

Verwijderd

Op publics zet ik het altijd uit. Al die irritante 12jarige brabantse accenten heb ik geen zin in :)

En met wars use ik nog altijd rw. Toppie is dat.

• knightofn1
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 09:32

knightofn1

Don't say that word

tja ik heb het alleen uitstaan om de simpele reden dat ik A3D (3D-geluid) wil gebruiken en niet die brakke voiceshit. als ik dat wil gebruiken dan zet ik wel rw aan

Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!

Verwijderd

Het is wel een toffe feature zij het niet dat de spreker over goede hardware moet bezitten.

Gisteren was [DCM]Raven ook aan het voicechatten, en ik had het idee of die gewoon met zijn vuist in zijn bek aan het chatten was. Het was nauwelijks te verstaan.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:11

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op donderdag 04 oktober 2001 09:32 schreef Gordijnstok het volgende:
Gisteren was [DCM]Raven ook aan het voicechatten, en ik had het idee of die gewoon met zijn vuist in zijn bek aan het chatten was. Het was nauwelijks te verstaan.
Hmm ik kan Raven prima verstaan :). En ik schijn ook verstaanbaar te zijn en mijn mic is 6,95 geweest :D

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 10:13 schreef Dribbeltje het volgende:
Op publics zet ik het altijd uit. Al die irritante 12jarige brabantse accenten heb ik geen zin in :)
Okay met Brabantse accenten is nix mis ja! :)

En verder, ik vind 't wel nut hebben, alleen is de kwaliteit soms zo tergend slecht dat je je helemaal moet concentreren op 't ontcijferen. Maar ik ga maar even aannemen dat 't ooit wat beter werkt en dat er grotere bandbreedtes komen en dan heeft 't zeker nut (als iedereen 't een beetje serieus neemt) en anders moet je een ignore optie erbij kunnen bakken.

oh ja, jeuj mijn 800e post, en uitgerekend in spielerij :) nou gefeliciteerd aan mezelf :)

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-11 15:37
Op woensdag 03 oktober 2001 07:37 schreef -=BoKKiE=- het volgende:
gebruik het niet

1. ik hoef niet iedereen te horen
2. ik vind het niet nodigt dat iedereen mij hoort
3. als ik voice wil gebruik ik wel RW

:)
Mee eens!

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11 03:18
Ik gebruik het af en toe voor de grap :)

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 01:51 schreef KDZ het volgende:

Soms hebbie van die sjappies die de hele tijd waassaap gaan zitten bleren, en soms hebbie er een paar bij, die echt meewerken, zo van vliegruig vrij, of need backup in garage...
ja echt belachelijk :+

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik lig altijd dubbel van die piepstemmetjes :D, maar ik denk dat ik het maar ga uitzetten...

Verwijderd

Ik vind het fucking handig soms, maar dan moet je natuurlijk wel serieuze spelers hebben. En met een headset gaat het bij mij heel prima. Microfoon lekker dichtbij

Verwijderd

Op donderdag 04 oktober 2001 12:59 schreef venoxxx het volgende:
Ik lig altijd dubbel van die piepstemmetjes :D, maar ik denk dat ik het maar ga uitzetten...
Hahahaah ja precies!! Het lijken soms net een stel wijfen die aan het gillen zijn. Buahahaha

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 18:19

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Gister nog even op Strikerz server zitten spelen +/- 00.30 uur en toen gingen we dus echt overleggen waar de bom werd geplaatst e.d. Dan is het cool, niet als er van die etterbakkies tussen zitten die de radio erbij zetten want dan mute ik ze direct.

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:22

MeNTaL_TO

The future is not set

Op donderdag 04 oktober 2001 09:14 schreef knightofn1 het volgende:
tja ik heb het alleen uitstaan om de simpele reden dat ik A3D (3D-geluid) wil gebruiken en niet die brakke voiceshit. als ik dat wil gebruiken dan zet ik wel rw aan
Laat me raden win2k? Want ik heb hetzelfde probleem, het is of de voice of a3d. Hoop dat het een kwestie is van nieuwe drivers.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
Ik heb hetzelfde probleem in 98SE met terratec Xfire kaart.
Of A3D of voicezooi.

Fakir

• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 20:41

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op donderdag 04 oktober 2001 19:21 schreef Fakir het volgende:
Ik heb hetzelfde probleem in 98SE met terratec Xfire kaart.
Of A3D of voicezooi.

Fakir
Ja ik heb ook, win98 Xfire. Of A3d of Voice. Maar ik heb toch wel voor de voice gekozen.....

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Pagina: 1