hoi allemaal.
ik krijg binnenkort de kans om een Compaq Armada M700 laptop te kopen.
het enige probleem is het volgende :
Compaq Armada M700, PIII 850 Mhz : AZERTY
of
Compaq Armada M700, PIII 1 Ghz : QWERTY
ik kan ze allebei krijgen tegen HETZELFDE vriendenprijsje (hoeveel zeg ik lekker niet ;-)) , maar wil ze nadien zelf voortverkopen, maar weet niet of de meerwaarde van de processor opweegt tegenover het eventuele ongemak van het toetsenbord.
hier in België is het al AZERTY wat de klok slaagt
nu is mijn vraag natuurlijk of ik die QWERTY ook op één of andere manier kan omschakelen naar een volwaardige AZERTY (hardware - matig) EN.........welke keuze zouden JULLIE maken?
ik twijfel hier erg aan en moet deze week nog met een antwoord op de proppen kopen, anders zijn die laptops weg.
graag jullie feedback please
alvast bedankt allemaal,
Andros
ik krijg binnenkort de kans om een Compaq Armada M700 laptop te kopen.
het enige probleem is het volgende :
Compaq Armada M700, PIII 850 Mhz : AZERTY
of
Compaq Armada M700, PIII 1 Ghz : QWERTY
ik kan ze allebei krijgen tegen HETZELFDE vriendenprijsje (hoeveel zeg ik lekker niet ;-)) , maar wil ze nadien zelf voortverkopen, maar weet niet of de meerwaarde van de processor opweegt tegenover het eventuele ongemak van het toetsenbord.
hier in België is het al AZERTY wat de klok slaagt
nu is mijn vraag natuurlijk of ik die QWERTY ook op één of andere manier kan omschakelen naar een volwaardige AZERTY (hardware - matig) EN.........welke keuze zouden JULLIE maken?
ik twijfel hier erg aan en moet deze week nog met een antwoord op de proppen kopen, anders zijn die laptops weg.
graag jullie feedback please
alvast bedankt allemaal,
Andros