Toon posts:

Pool of Radiance RoMD

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo :)

Iemand dit coole spel ook al geinstalleerd en gespeeld? Ik ben beniewd naar de reacties op dit spel. Het is een AD&D3 rules based game met allemaal 3d shit erin en meer coole stuff 8-)

zie ook www.poolofradiance.com

Ik ben nu net lvl 2 met mijn party hehe niet echt ver dus ofzo. Wel kicken dat je al die AD&D dingen kan doen!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:38

Bloodclot

Jawier!

hey ziet er tof uit..
volledig 3D? multiplayer ondersteuning??

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Het is wel 3d-achtig maar vind het niet super 3D. Stelt je het maar voor als Baldur's Gate 2 zeg maar kwa backgrounds enzo. Verder is het wel een leuk spel maar leuker denk ik met een groepje mensen (ik speelde namelijk ff met 1 poppetje). Je bent namelijk in het begin best snel dood. Sommige battles heb ik soms door puur mazzel gehaald. Verder zijn die nieuwe rules wel leuk :)
Ik ben nog niet zo ver.. Ik speel het denk ik ff met een paar maten online ofzo :)

En natuurlijk zit er multiplayer support bij :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:44

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Ja heeeeeeeel kewl spel moet je vooral eens de uninstall functie in Win98SE gebruiken :+ dan ben je je hele windows kwijt klein bugje wat al bekend staat dervan Manufactor is al ingelicht hierover >:)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• Lord Daemon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-01 13:31

Lord Daemon

Die Seele die liebt

Zie ook deze topic. Review op Gamespot: 6.3; Readre review aldaar: 4.9

Welch Schauspiel! Aber ach! ein Schauspiel nur!
Wo fass ich dich, unendliche Natur?

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:51
Dat hele spel zit vol met bugs!
Het is me nog niet gelukt het te installeren! :(

Verwijderd

Hoe plaats je een screenshot?

Verwijderd

ach ja, er schijnen bij sommige speler een bug opgetreden te zijn, dat was ook bij een journalist van een bekende vs site en daarom is het opeens wereld nieuws!
**zucht** |:( |:(
maar de game is zeker gaaf, ze zijn iets meer hack n slash gaan doen, da's wel okay.
op gamers.nl staat een officiele reactie van Ubi NL, uiteindelijk is het wel lekker dat we hier een latere release hebben, want dan zijn de bugs er tenminste uit! :)
Pagina: 1