This message was sent from a galaxy far, far away.
lullig voor je, maar niets aan te doen. Of geen USB gebruiken, of je FSB op 137 laten staan, en bv verder tweaken met je multiplier, die kan nog wel wat omhoog. Het is niet mogelijk om je dividers aan te passen, so thats it.
It sounds like it could be either bad hardware or software
Kun je je mening niet enigzins onderbouwen?Op woensdag 03 oktober 2001 00:12 schreef joostb het volgende:
lullig voor je, maar niets aan te doen. Of geen USB gebruiken, of je FSB op 137 laten staan, en bv verder tweaken met je multiplier, die kan nog wel wat omhoog. Het is niet mogelijk om je dividers aan te passen, so thats it.
Ik heb gelezen dat er een patch is gekomen voor een msi-bord (kt266) en dat dat de problemen zou hebben opgelost... Helaas werkt die patch niet hier
Verwijderd
Het ligt aan je Kt266 chipset....
Alle KT266 boorden stoppen met de USB als je een fsb boven de 137 hebt....
De KT266A heeft dit probleem trouwens niet.
Maar ik heb wel wat gelezen wat je probleem kan oplossen : een pci-usb kaartje kopen en die erin zetten (dus een pci kaartje waar je usb apparaten aan kan hangen, vooral bedoeld voor ouwe pc's zonder usb aansluiting). Deze kunnen als het goed is wel een hogere FSB aan (maar ik garandeer nix
).
Alle KT266 boorden stoppen met de USB als je een fsb boven de 137 hebt....
De KT266A heeft dit probleem trouwens niet.
Maar ik heb wel wat gelezen wat je probleem kan oplossen : een pci-usb kaartje kopen en die erin zetten (dus een pci kaartje waar je usb apparaten aan kan hangen, vooral bedoeld voor ouwe pc's zonder usb aansluiting). Deze kunnen als het goed is wel een hogere FSB aan (maar ik garandeer nix
hmmm.....zal vanavond eens gaan tweaken.
Had mijn FSB eventje op 140 lopen
Maar gebruik geen USB-devices...so.........
Had mijn FSB eventje op 140 lopen
http://srom.zgp.org || "Did u use Tha Magic Book ?"
Aangezien ik dit mobo ook wil kopen wil ik dat ook wel weten ja.
Iemand???
Iemand???
Signature
Verwijderd
Ik heb ook een A7V266 en ik kan gewoon m'n fsb omhoog gooien terwijl m'n usb blijft werken. nu is het wel zo dat als ik bij de 142 kom m'n muis er spontaan mee kan kappen, maar opnieuw inpluggen helpt dan.
Nope.Verwijderd schreef op 26 februari 2002 @ 21:40:
gebruiken jullie die Extra USB devices? dat kaartje dat bij je mobo zit?
Hier ook
A7V266, FSB op 140 en me onbaord usb dingen werken gewoon, de andere gebruik ik niet
A7V266, FSB op 140 en me onbaord usb dingen werken gewoon, de andere gebruik ik niet
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Dit is meer een DOC-probleempje 
PMG => DOC.
PMG => DOC.
Nogsteeds zoekende!
Verwijderd
't mobo draait hier nu @ 160 fsb 
met pci-usb kaartje en de I/O+mem+chipset voltage jumper (onder AGP slot) @ 2.8V gezet
met pci-usb kaartje en de I/O+mem+chipset voltage jumper (onder AGP slot) @ 2.8V gezet
Pagina: 1