Wat is dit voor vermomde BubbleJet?

Pagina: 1
Acties:

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:52
Mijn pa heeft gisteren van een vriend (met een professioneel reclame bureau) een Apple Color Printer gekregen. Dit is een behoorlijk oud beestje, maar er kan A3 mee geprint worden en hij heeft 4 afzonderlijke inkt cartridges, dus toch wel de moeite waard.

Er zit een SCSI en Paralelle interface op. Ik was nog wel zo slim om hem via het menuutje op parallel te zetten. Omdat ik op de cartridges BJI-614 (ofzoiets) zag staan, denk ik dat het een vermomde Canon BubbleJet is. Dus ik ga een BubbleJet drivertje installeren en voilà, hij werkt gewoon.

Hier is trouwens een plaatje (wat ik na lang zoeken heb gevonden) van dit geinige apparaat:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/hotrod/tweakers.net/applecolorprinter.gif

Ik vermoed dat het een BubbleJet 800/820/880 is. Maar ik wil graag zeker weten welke het precies is, zodat ik ook de goeie driver installeer.

Heeft iemand ooit deze printer gehad of ermee gewerkt op Windows en weet diegene welke BubbleJet dit is?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 09:26

E-Vix

Nu met sneeuw!

je hebt kans dat windhoos automatisch de goede driver voor je installeerd.
Gewoon proberen zou ik zeggen. je kan hoogstens crappy output krijgen met de verkeerde driver.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:52
Helaas, dat werkt niet. Printers uit de goeie ouwe tijd zijn niet bepaald Plug 'n' Play.