Toon posts:

Bios geupdate

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had vanmiddag eens een BIOS update gedaan (waarom weet ik zelf niet, gewoon even kijken) maar dat is allemaal wel gelukt alleen het lijkt wel of me computer slomer is geworden. Weet iemand hoe ik het weer in de oude status terug kan krijgen? of misschien en paar goede settings ofzo .. als het goed is kan je ook je interne geheugen snelheid bepalen .. weet iemand waar dat staat in de bios.
mobo : MSI K7T Pro 2-A
proc : AMD athlon 1ghz
intern: 512 mb SDRAM op 133 mhz (weet iemand waar ik dit ken instellen?

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

waarom 2 maal posten?

Verwijderd

Topicstarter
dat ging per ongeluk :(.. foutje

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus een MSI k7t pro en heb net uitgevonden hoe ik de RAM speed verhoog maar nu de vraag: op hoeveel volt moet ik de Core doen? ...

• smokalot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-01 22:00

smokalot

titel onder

gewoon proberen, heb je je multiplier unlocked? dan die op zeg 11.5/12 zetten, en dan verder met je FSB tweaken. als ie vast loopt bios in en voltage iets hoger zetten. let wel ff op je proc temp :-)

edit:
Je hebt het toch over je proc? anyway: Hoe hoger je FSB hoe hoger ook je geheugen, PCI en AGP loopt. Denk er bij geheugen wel aan dat de latency vaak belangrijker is. staat in de bios met CAS ... ofzo.

It sounds like it could be either bad hardware or software

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 23:46 schreef CheapAss het volgende:
Ik had vanmiddag eens een BIOS update gedaan (waarom weet ik zelf niet, gewoon even kijken) maar dat is allemaal wel gelukt alleen het lijkt wel of me computer slomer is geworden. Weet iemand hoe ik het weer in de oude status terug kan krijgen? of misschien en paar goede settings ofzo .. als het goed is kan je ook je interne geheugen snelheid bepalen .. weet iemand waar dat staat in de bios.
mobo : MSI K7T Pro 2-A
proc : AMD athlon 1ghz
intern: 512 mb SDRAM op 133 mhz (weet iemand waar ik dit ken instellen?
neem aan dat je een backup van je oude bios hebt gemaakt

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Na een Bios Flash, staan alle settings weer op default en zul je dus alles zelf weer moeten instellen.

Voltage zou ik gewoon op AUTO laten staan als je niet te ver overclockt hebt.

MEM speed stel je in bij advanced chipset features of bij dat andere menutje (kan ff niet op naam komen) rechts bovenin
Pagina: 1