24uur per dag je bankzaken regelen? NOT!

Pagina: 1
Acties:

• Dries Arnolds
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-06 18:40

Dries Arnolds

*bling bling*

Topicstarter
Girotel Online
Girotel Online is momenteel niet bereikbaar. De openingstijden zijn van 6:00 uur tot 23:00 uur.
Vragen over Girotel Online kunt u stellen aan de klantenservice Girotel, telefoonnummer 058 - 2958008. De klantenservice is geopend van maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 21.00 uur en op zaterdag van 9.00 uur tot 17.00 uur.
Wat een gezeik. Een site die snachts dicht is! Ik wilde even een bedragje nakijken, maar nu moet ik dus wachten tot morgenochtend. Als die site niet zonder toezicht kan draaien moeten ze daar toch wat op vinden, want dit is waardeloos.

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 02 oktober 2001 23:34 schreef DasH het volgende:

[..]

Wat een gezeik. Een site die snachts dicht is! Ik wilde even een bedragje nakijken, maar nu moet ik dus wachten tot morgenochtend. Als die site niet zonder toezicht kan draaien moeten ze daar toch wat op vinden, want dit is waardeloos.
Toezicht? Haha. Het gaat erom dat 's nachts allerlei batches worden gedraaid die gewoon tijd nodig hebben, en waarbij het systeem niet gebruikt kan worden voor andere toepassingen.

• Dries Arnolds

Dries Arnolds

*bling bling*

Topicstarter
aha..

Dat maakt het natuurlijk niet minder onlogisch. Voor mij staat internet voor 24U. Kunnen ze niet iets fixen met redundant servers enzo?

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

Wokschotel

Op 6 wielen

Op dinsdag 02 oktober 2001 23:55 schreef DasH het volgende:
aha..

Dat maakt het natuurlijk niet minder onlogisch. Voor mij staat internet voor 24U. Kunnen ze niet iets fixen met redundant servers enzo?
Volgens mij heb jij niet helemaal door wat er daar aan de backend staat te draaien :) Dat is (relatief gezien) echt geen hightech spul, maar gewoon een (heel stel) mainframes die nog uit erg vroegere jaren stammen. Banken durven het echt niet aan om daar hele ingrijpende veranderingen in te doen.

Verwijderd

hehehe dat heb ik de laatste weken ook wel eens last van bij de rabobank..

• Dries Arnolds

Dries Arnolds

*bling bling*

Topicstarter
Hmm..

modernisering lijkt me een pre. Dit is echt loos. Wat ik zowieso vreemd vind aan Girotel Online is dat je geen backup van de overichten kunt opslaan. Je kunt de laatste 4 weken bekijken en that's it. Een zoekfunctie in bankzaken zou ideaal zijn.

* Dries Arnolds is vroeger wel eens begonnen met het inscannen van bankafschriften. (met een handscanner, jawel)

• koelkast
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Yep, en dít vind ik inderdaad weer erg knullig van de Postbank. Ik wilde net ook nog even een bedragje overmaken, maar wist niet dat het na 23.00 fini is.
Helaas helaas, dat wordt weer met m'n postbank mobiel m-bankieren met een tergend langzame WAP-verbinding :'(

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

kan je bij de ABN AMRO met Internetbankieren wel 24/7? kheb het eigenlijk nooit snachts geprobeerd? dan lig ik meestal te :Z

How bad is it on a scale from one to Spurs

Pagina: 1