"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
Neem gewoon dat frontje van je HQ08 mee, die kan je heel makkelijk los maken...
en dan kunnen ze in prinipe gewoon een busje verf voor je mengen van precies die kleur? wat kost zoiets trouwens ongeveer?
"Nee," zei de man "hij is onze goeroe die alles kan" en ik was lekker op dreef dus ik zeg: "Nou, dat zal dan wel een kangoeroe zijn"
niet meer reacties? meen namelijk dat ik een keer een draadje over dit onderwerp heb gelezen maar kon em niet meer terugvinden...
Frontje meenemen naar de Gamma, daar mengen ze op kleur voor je. Kost bijna niets meer als normale verf.
idd, is beige maar euh als je je kleur laat samenstellen, ben je dan nog van plan het te spuiten, want kwaststroken op je cdrom lijkt me kut.
en nog volgens mij, ga je nooit dezelfde kleur kunne verkrijgen, dan zit je met een klein kleurverschil meestal veroorzaakt door de ondergrond of verfkwaliteit is ook wel kut
GrEeTZzz
en nog volgens mij, ga je nooit dezelfde kleur kunne verkrijgen, dan zit je met een klein kleurverschil meestal veroorzaakt door de ondergrond of verfkwaliteit is ook wel kut
GrEeTZzz
Pagina: 1