Everquest ....

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:05
Dit lijkt me een mooi spel
alleen is het al uit in nederland of amerika ? , zijn er demo's van ? en hoe werkt het ?
want ik kan er niet zoveel van vinden.

ik ben helemaal niet zo'n spelletjes freak maar zou het wel een keertje willen zien.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Verwijderd

Hij is uit, kost zo'n 100 piek. Er zijn geen demos van. Bovendien is het alleen via internet speelbaar, en kost het je nog eens 10 dollar in de maand abonnement (eerste maand gratis bij aankoop van het spel).
Ik heb het zelf niet, ik speel Ultima Online al, en aangezien ik in dit gehucht geen kabel heb kan ik me geen 2 online spellen veroorloven. :(

• harley
Ow dan zul je het ook wel niet kunnen downloaden als het alleen maar online gespeeld kan worden >:)
maar dat abbonement is wel ff minder en geen demo's ook dadelijk koop ik het en dan is er na 1 week al nix meer aan.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Het spel was ook niet bedoeld voor ons Nederlanders want je kan het hier dus niet zo ff in een winkel halen. Moet je dus speciaal bestellen. Het is net zoals met Ultima Online (die je btw ook gratis kan spelen op i-net maar ach) die was ook bedoeld alleen voor mensen in de States :(

Maar ach zulke spellen draaien meestal niet goed want de servers staan vet ver weg.

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

Verwijderd

ff tikkie trug, je kunt uo GRATIS spelen op een server? volgende vraag, geld dat dan ook voor uo the second coming?

de locale dynabyte (teringzaak trouwens) had zowel uo als everquest gewoon op voorraad.

• Flashpoint
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-09-2019

Flashpoint

PartyPartyPartyParty

heb een keer een review gelezen van everquest, dat spel is zo ongeloofelijk cooool
alleen de graphics zijn het al waard om te spelen. :9~
enne je raakt er nooit op uitgekeken want is behoorlijk groot, en de servers hebben regelmatig nieuwe werelden dacht ik...
ik vind het jammer dat je er 10 dollar per maand voor moet dokken anders had ik het best wel gekocht :9~

Member of OPP

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
je krijgt um ook bij een abo op realgamer

• harley
Dat abo maakt het inderdaad super oninteresant :(

Verwijderd

Bullet: UO ken je inderdaad ook zonder abo spelen. Er zijn verschillende server-proggies, ik zelf heb hier thuis een UOX server, al moet ik wel zeggen dat het met weinig spelers toch een stuk minder is. Maar er zijn er ook een paar die zo'n servertje online gezet hebben, en waar je dan gratis op ken spelen. Voor meer info kijk op UOX.stratics.com

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Alvast bedankt SciFi :)
is wel leuk UO alleen is soms zo moeilijk beginnen met een nieuw poppetje en dan direct op adventure willen. Eerst goed trainen enzo

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• Xtinction
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 09:31

Xtinction

el cheapo gamer

Hee Thunder zo valt het niet op joh

Nou everquest krijg je dus ook bij een jaarabonnement op het
Afbeeldingslocatie: http://www.realgamer.nl/img/logo.gif

magazine

dan betaal je dus op zich best weinig, en ik vind het het beste gamezblad in Nederland, oh ja je kan ook nog kiezen voor SoF :) Quake 3 :) of euro 2000 :)

Verwijderd

en inderdaad dankje sci fi
Pagina: 1