T is for TANK, and T is for TERROR ... and K is the K for KILLING in error.
en dan nog vragen of je met een gf3 totaal verloren bent
jij blij, zaak blij omdat ze meer aan je verdienen.
en anders, jah....
bekijk het aan de andere kant. ik zit al 2.5 jaar met een voodoo2 8 mb te klooien
Signature
En als je um niet aan hem wilt geven doe um dan maar aan mij...Op woensdag 03 oktober 2001 00:13 schreef NukeZz het volgende:
Ik wil je Gf3 wel hebben, mag jij mijn Gf2MX hebben
This message was sent from a galaxy far, far away.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Djeez man voorlopig is er nog niets snellers dan de GF3 te koop hoor. Ja backorders.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Als je er wel aan ergert dan is het misschien beter om helemaal maar geen pc te kopen.
Mijn advies is: Gewoon blij zijn met wat je hebt en geen reviews/previews lezen van nieuwere kaarten
Powered by KPN
Ga lekker fraggen met je GayForce3 man, die kaarten zijn zuper
Ik heb nog een GF1 DDR en dat ding gaat ook als een speer, en das alles wat ik nodig heb
DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.
Verwijderd
Ehmz....gozer dit blijf je toch houden.Op dinsdag 02 oktober 2001 23:24 schreef Nibble het volgende:
Heb ik net een goed systeem in elkaar gesleuteld, met Asus GeForce3 Dlx erin, komt er weer een nieuwe rits kaarten uit.. ben ik dan totaal verloren en voor veel geld het schip in gegaan, of is er toch nog wel IETS positiefs ???
![]()
Zal ik "U" nog iets sterkers vertellen...
nVdia heeft Geforces 4 t/m 6 reeds gereed en getest klaar liggen!!! En wij maar gierig naar GTS 3 pro/ultra/etc. krtn gaan zitten kijken.
WOW wat een inside information lees ik hier!Op woensdag 03 oktober 2001 09:39 schreef JavaantjeX het volgende:
[..]
Ehmz....gozer dit blijf je toch houden.
Zal ik "U" nog iets sterkers vertellen...
nVdia heeft Geforces 4 t/m 6 reeds gereed en getest klaar liggen!!! En wij maar gierig naar GTS 3 pro/ultra/etc. krtn gaan zitten kijken.
Oh ja joh, waar haal je die wijsheid vandaan? GF6?
LOL.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
Verwijderd
Probeer geen wijsneus te zijn, wil alleen duidelijk maken dat wij ons altijd druk maken over nieuw dit en dat, veroudert dit en datte...Wij als consumenten worden toch altijd voor de gek gehouden of niet??? Wat dacht je van video's, pffff is dat nu nog nodig terwijl wij dvd's hebben die vele keren beter zijn! Of terwijl lekker uitmelken zolang het kanOp woensdag 03 oktober 2001 10:01 schreef Dinictus het volgende:
[..]
WOW wat een inside information lees ik hier!
Oh ja joh, waar haal je die wijsheid vandaan? GF6?
LOL.
Maar fyi, bedrijven als Via, nVidia en destreffende mobo fabrikant hebben eens in het jaar een "event" of terwijl de Beachevent. Hihi...daar werd het medegedeeld en het stond ook in een nVidia folder....."Dat moest na de presentatie van hun GTSjes worden verscheurt" Jammer maar helaas, kon er niet voor zorgen om dat mee te nemen.
Ik doe niet wijs toch? Wat ik bedoel is dat als je dat soort uitspraken gaat doen, zorg dan ook voor een stuk documentatie. Het is vrij moeilijk jou serieus te nemen als je gaat zeggen dat er al een GF6 is.
Maar okay
Verwijderd
Nee nee ik vergat "Ik" ervoor te zeggen, dus ik bedoel niet dat jij een wijsneus bent maar ikke.Op woensdag 03 oktober 2001 11:33 schreef Dinictus het volgende:
Wijsneus.......?
Ik doe niet wijs toch? Wat ik bedoel is dat als je dat soort uitspraken gaat doen, zorg dan ook voor een stuk documentatie. Het is vrij moeilijk jou serieus te nemen als je gaat zeggen dat er al een GF6 is.
Maar okayeven goeje vrienden en you got a point hoor.
Maar ik begrijp dat jij/jullie bewijs willen hebben maar zoals ik het reeds aangaf wij konden het meenemen stiekem. Maar ik kan helaas niet die mobo fabrikant noemen die samenwerkt met nVidia, ik wil mijn beste vriend niet beschadigen snaps. Oja zelfs samples werden er getoond, enne gasten zoals Computertotaal waren erbij.
Het gaat me er alleen om dat vele bedrijven hun produkten zo wreed uitmelken ten koste van de consument!
als er geen vooruitgang is komen er nooit nieuwe Kaarten Games...
dat wist je toch toen je die kaart kocht
high end kaarten worden altijd sneller minder waard das nu eenmaal zow...
de GF3 zal wel langzaam naar de standaard zakken terwijl andere (nieuwe) high-end de plaats van die kaart overnemen
mmja, okay dat is wel een staaltje marketing en optimale verkoop. Aan de andere kant vraag ik me af of wij wel ready zijn voor meer grafisch geweld. Denk bv aan de spellen zelf, nu worden niet eens alle GF3 features gebruikt in de meeste spellen. Ik geloof dat alleen Max payne een aatal features van de gf3 gebruikt zodat het spel er met een gf3 iets anders uitzien dat met een gf2. Binnekort heb je dan Unreal2 dat een hoop features gaat gebruiken....
Tevens kan je denken aan CPU power. Om je gf3 optimaal te benuntten moet je gemm. toch wel boven de 900 Mhz zitten.
etc etc.
De markt is nog niet klaar voor een gf6. Daarom wachten ze.
Note: we hebben het waarschijnlijk niet over een GF6 maar gewoon de mogelijkheden die Nvidia nu al heeft en nog niet gebruikt.
Verwijderd
Jip dat de markt er nog niet klaar voor is ok, daar heb je gewoon gelijk in. Maar het onwijs uitmelken joh, gts 3 pro, ultra bla bla bla ... je begrijpt wat ik bedoel.Op woensdag 03 oktober 2001 11:46 schreef Dinictus het volgende:
wijsneus Issue resolved...
mmja, okay dat is wel een staaltje marketing en optimale verkoop. Aan de andere kant vraag ik me af of wij wel ready zijn voor meer grafisch geweld. Denk bv aan de spellen zelf, nu worden niet eens alle GF3 features gebruikt in de meeste spellen. Ik geloof dat alleen Max payne een aatal features van de gf3 gebruikt zodat het spel er met een gf3 iets anders uitzien dat met een gf2. Binnekort heb je dan Unreal2 dat een hoop features gaat gebruiken....
De markt is nog niet klaar voor een gf6. Daarom wachten ze.
Note: we hebben het waarschijnlijk niet over een GF6 maar gewoon de mogelijkheden die Nvidia nu al heeft en nog niet gebruikt.
Maar eh....Unreal2!!! Toch wel zoiets als de Unreal Tournament hoop ik want die is echt onwijs!!! Hmmz...direct kijken wanneer hij uitkomt. En jammer dat men niet meer gebruik maakt van alle features van een GTS3.
En balen
Is het geen directX iets? probeer 8.1 eens als je die nog niet had.
UT2 wordt supergaaf, check de search maar, er zijn al een hoop screnshots langsgekomen etc (vlammenwerper!!!!)
Verwijderd
Sorry voor mijn vaagheid, maar MOI vindt het gewoon wreed vaag dat hij het gewoon niet doetOp woensdag 03 oktober 2001 12:44 schreef Dinictus het volgende:
WAT EEN VAAG PROBLEEM.
Is het geen directX iets? probeer 8.1 eens als je die nog niet had.
UT2 wordt supergaaf, check de search maar, er zijn al een hoop screnshots langsgekomen etc (vlammenwerper!!!!)
Hoop dat UT2 net zo gelikt er uitziet als Quake3 (Grafisch dan) want ik vind qua spelmogelijkheden UT wat completer. Maar ben benieuwd, grrrrr was mijn nieuwe huissie maar klaar kan ik eindelijk een zootje puters plaatsen...WICKED..met zijn 4en gamen!!!
Post anders je probleem ff in hardware algemeen met full specs etc. Daar weten ze best veel.
Dit moet wel op te lossen zijn hoor. UT2 wordt echt wreed.
Return to caslte wofenstein wordt ook goed man.
Verwijderd
Ja ok, bedankt voor je tip.Op woensdag 03 oktober 2001 12:56 schreef Dinictus het volgende:
wat voor geluidskaart heb je dan?
Post anders je probleem ff in hardware algemeen met full specs etc. Daar weten ze best veel.
Dit moet wel op te lossen zijn hoor. UT2 wordt echt wreed.
Return to caslte wofenstein wordt ook goed man.
Maar ik wacht wel fftjes, dan gebruik ik die putertje die ik nu heb voor gewoon simpel internet.
Maar ik neem strakkies toch een tweetal nieuwe puters die zulke probs niet hebben.
Zo en nu ff UT2 sreenshots gaan zoeken!!