weet iemand hoe ik een directory hidden kan maken met ws_ftp... ik heb al gezocht hier op GoT maar kan geen antwoord vinden op mn vraag ..
En directory hidden maken? Waarom zou je dat willen? En waarom via een FTP-proggie en niet via een of andere shell-emulator?Op dinsdag 02 oktober 2001 23:20 schreef iroes het volgende:
weet iemand hoe ik een directory hidden kan maken met ws_ftp... ik heb al gezocht hier op GoT maar kan geen antwoord vinden op mn vraag ..
Om welk OS gaat het trouwens? Onder Unix/Linux-achtige systemen kan je een directory hidden maken voor een standaard-listing door er een . voor te zetten:
directory -> .directory
Maar leg eens uit waarom die dir hidden moet; misschien dat daar wel veel betere oplossingen voor zijn te verzinnen.
Tnx het werkt !
Het is voor een wachtwoord script. Eentje die de 'verstopte' plek steeds in een bepaalde map van map laat verwisselen alleen dan moet die allereerste wel verstopt zijn
Het is voor een wachtwoord script. Eentje die de 'verstopte' plek steeds in een bepaalde map van map laat verwisselen alleen dan moet die allereerste wel verstopt zijn
Ja maar dat is dus absoluut niet veilig.. iemand met shell-toegang kan met het commando ls -la alle 'hidden' directories toch te zien krijgen.Op woensdag 03 oktober 2001 00:39 schreef iroes het volgende:
Probeer het eens met .htaccess; zie bijvoorbeeld http://www.phnet.com/niwo/faqs/htaccess.html voor een voorbeeld van de toepassing daarvan.
Verwijderd
gebruik anders php, denk wel iets "veiliger"Op woensdag 03 oktober 2001 00:39 schreef iroes het volgende:
Tnx het werkt !