Toon posts:

Tennis Games...niemand ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het is wel leuk om altijd over UT/Q3/HL of Starcraft te babbelen. Ik speel die spellen ook dolgraag. Wat ik ook graag speel zijn Tennis Games en tot mijn stomme verbazing ben ik geloof ik de enige :'(

Waarom ? ik weet het niet.

Maar Roland Garros 97/98/99 , Pete Sampras97 en Game net and Match zijn graag geziene gasten op mijn pc. Helaas speelt niemand die games meer, maar worden er ook geen nieuwe tennis games gemaakt :'( .
Erg triest, elke sport heeft onderhand een cdrom titel. Van klootschieten tot japans vissen met een bamboe staaf, je kan ze allemaal spelen. En dan een van de meest gespeelde "echte" spellen niet. Ik doe het nog steeds met Roland Garros97.

Zo dat lucht op, maar misschien zijn er meer liefhebbers ?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13:02
Ik heb het ook een aantal jaren gedaan, en er zijn inderdaad weinig goeie tennis games.

Ze moeten er een keer eentje laten uitbrengen door EA Sports, en dan met de officele namen en sponsoring en goedkeuring door ITF.
:(

Verwijderd

Topicstarter
Yes eindelijk iemand die het begrijpt ;)

nu alleen EA nog.

Verwijderd

UBI Soft komt binnenkort uit met een tennis game met Richard Krajicek in de hoofdrol :)
http://www.gamez.nl/_statisch/nws.586.phtml

Tennisgames zijn inderdaad cool!

Verwijderd

dan wil ik toch wel eerst een force feedback tennisracket voordat ik zoiets ga spelen ;)

• Klont
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-07-2021

Klont

Destroyer of words

Lijkt me gevaarlijk, als je smasht ligt je hele computer in de prut :)

PS ik heb alleen Tennis voor de Nintendo :7

• Kolky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-01 19:53

Kolky

subtitle not available

En die Tennis voor de Nintendo (Super Tennis) was wel de beste. Gewoon lekker simpel en toch leuk. Ik heb het maanden gespeeld.

Download gewoon even een emu en de Supertennis rom van een of andere site. Dan kun je er weer even tegenaan :)

Verwijderd

Topicstarter
Hmm dat Super Tennis op de SNES is grappig, maar komt niet in de buurt van Roland Garros 97....thnx for the tip anyway

Verwijderd

Een tennisgame met Krajicek ? Dus ook geblesseerde spelers ? :+ :+
Ja ik weet het maar kon het niet laten , ik vind hem ook een watje .
Pagina: 1