Aopen fikker gezien als "gewone" cd-rom

Pagina: 1
Acties:

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Mijn Aopen fikker wordt door het meegeleverde nero en andere fikprogramma's niet herkend als fikker. Echter toen ik mijn vorige nero erop had staan werd ie wel gezien, maar wilde nero er niet mee werken omdat ie alleen met plextor zou werken.
Hij staat ingesteld als slave op mijn primary ide-controler. Ik zal dus wel weer heel wat reacties krijgen dat ik hem als master moet zetten, maar kan dat wel op mijn primary ide controller( kan nanmelijk niety op mijn tweede anders werkt de hd die daarop aangesloten is niet), voordat ik weer mijn pc ga openslopen?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:43

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

[oke de repley die je graag wilt]
2de schijf als slave op primary
en brander als master op secondary
[/oke de repley die je graag wilt] ;)

staat de jumper van je hd dan wel goed als je hem als slave zet op de secondary?
Er is verschil tussen master en single.

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024
Het gekke is nu dat ik zo vrij ben geweest een andere illegale versie van nero te downen (wat ben ik toch een stoute jongen he?) en die herkent mijn fikker dus wel. Ik heb er nu net een cd'tje mee gefikt en het werkt. En het werkt dus niet met de meegeleverde nero.

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 00:43

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Op woensdag 03 oktober 2001 00:12 schreef Oscar28 het volgende:
Het gekke is nu dat ik zo vrij ben geweest een andere illegale versie van nero te downen (wat ben ik toch een stoute jongen he?) en die herkent mijn fikker dus wel. Ik heb er nu net een cd'tje mee gefikt en het werkt.
Nou nou, Jij bent wel stout he! Tsjonge sjonge, dat mag niet zomaar. :z
dan doen we niet weer he. ;)

wat trouwens wel legaal is,
je hebt een versie bij je brander gekregen.
(die is waarschijnlijk te oud, de versie) die kun je gewoon updaten met een gedownloade van de nero site.
werkt 100%.

Dus zo illegaal is het niet eens. ;)