Wie kent deze monitor

Pagina: 1
Acties:

• Chevy454
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ja, zoals de topic titel luidt wil ik graag weten of iemand de LM500 monitor van AOC kent.
Het is een TFT monitor. Ik moet vooral gaan CADen en af en toe een filmpke en een spelleke spelen. Voor info van deze monitor kijk dan ff hier

Ik heb de search gebruikt en vindt dat de responsetime maximaal 50ms mag bedragen, kunt ge op 50ms nog vlot een DVD afspelen? Ik kwam hier dus niet uit.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

Verwijderd

Als je gaat Cad tekenen is colgens mij een CRT monitor beter dan een TFT En de CRT's kunnen veel groter zijn: 22" tov 18" :)

• Chevy454
  • Niet online
IK heb reeds een pc en heb een beetje veel last van plaats gebrek duzz. Een TFT is helaas noodzakelijk. Plus het beeld van een TFT is rustiger.

Wanneer iedereen zijn hoofd verliest en jij houdt het hoofd koel dan heb jij het probleem niet begrepen. You think I'm expensive, try hiring an amateur.

• Chevy454
  • Niet online
Kent niemand em?