• Hu9o
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:29

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Omdat de search ff uit is, kan ik het niet opzoeken. Maar het zal vast al wel ergens in de database staan van GoT.

Maar mijn vraag is dus, doet mtnsms.com het niet meer? het was al bekend dat KPN er mee gestopt is om dit te ondersteuenen. Maar is nu ook Libertel er mee gestopt? Want de smsjes naar een libertel abonnoment komen namelijk niet aan :?

Heeft iemand nog alternative sites om mee naar KPN en Libertel te sturen??

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Probeer http://www.lycos.nl eens,
bij dutchtone werkt die nog, KPN en Libertel weet ik niet zeker.

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 22:00 schreef Hu9o het volgende:
Omdat de search ff uit is, kan ik het niet opzoeken. Maar het zal vast al wel ergens in de database staan van GoT.

Maar mijn vraag is dus, doet mtnsms.com het niet meer? het was al bekend dat KPN er mee gestopt is om dit te ondersteuenen. Maar is nu ook Libertel er mee gestopt? Want de smsjes naar een libertel abonnoment komen namelijk niet aan :?

Heeft iemand nog alternative sites om mee naar KPN en Libertel te sturen??
Nou Lycos en Hotsms doen het nog steeds bij veel providers, zeker bij die van KPN. En bij Lycos hoef je je niet eens aan te melden!!! Erg handig vind ik hem!!

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
lycos.nl doet het bijna nooit bij mij. Das wel zo vaag. Krijg altijd de melding van kan pagina niet weergeven. Terwijl hij het wel 1 keer deed :?

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Vertel Microsoft over dit probleem <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Verwijderd

Het is duidelijk... :(

de telecomsector gaat de tekstberichten uitmelken... :'(

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-03 21:23
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:21 schreef THCdeMatthijs het volgende:
Het is duidelijk... :(

de telecomsector gaat de tekstberichten uitmelken... :'(
deden ze altijd al........50 cent per bericht :r

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:00 schreef Hu9o het volgende:
Je had natuurlijk ook even de prachtige [topic=279710] even kunnen lezen, daar wordt een drietal linkjes gegeven naar topics over dat telecomproviders ophouden met het doorgeven van SMSjes.

<center>Gratis SMS</center>

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:16
shit hee..
word je ook wakker ?
werkt al 2 weken ofzow niet meer !

• Hu9o

Hu9o

Schokkend

Topicstarter
Op woensdag 03 oktober 2001 08:42 schreef superjoost het volgende:
shit hee..
word je ook wakker ?
werkt al 2 weken ofzow niet meer !
Oh ja, OOK MET LIBERTEL??????

Verwijderd

Op woensdag 03 oktober 2001 12:07 schreef Hu9o het volgende:

[..]

Oh ja, OOK MET LIBERTEL??????
Je hoeft niet zo te schreeuwen hoor... ;)

• Zoijar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

hmm libertel lijkt het helemaal niet meer te doen, ook niet via lycos, en zelfs niet betaald via een ander mobieltje. Zal wel verkeerd blockings maskertje aan staan hehe.
Pagina: 1