Ik ben al geruimte tijd bezoeker van T.net en GoT, meestal vooral passief. Het valt me echter wel op dat de laatste maanden de kwaliteit van het gehele tweakers.net domein sterk aan het teruglopen is. Is T.Net/GoT ten prooi gevallen aan de commercie
Je wordt de laatste weken steeds meer doodgegooid met irritante en storende banners op de sites, maar dat zal wel iets zijn waar je tegenwoordig niet omheen kan. Het is echter wel zwaar irritant dat je bij GoT getrakteerd wordt op een #55, maar dan wel ff de banner nog in beeld krijgt, en dat geldt ook bij T.net. Maar ook dat zal er wel bij horen.. De kwaliteit van T.net met betrekking van de newspostings is eveneens zwaar hard aan het teruglopen. Ik heb gezien dat dit bekend is bij de crew, maar wordt er ook wat aan gedaan? Zo is er tegenwoordig het "short news", wat soms langer is als het normale nieuws.
Wat wil ik met deze posting bereiken? Het is in ieders geval niet bedoeld om mensen of T.net af te kraken, eerder bedoeld als kritiek om iets mee te doen. T.net is altijd de site die ik bezoek om het snelst het laatste nieuws te vinden. En ik denk dat er met mij nog vele duizenden zijn die er net zo over denken.
Laat de commercie niet de overhand krijgen op T.net.
Wat wil ik met deze posting bereiken? Het is in ieders geval niet bedoeld om mensen of T.net af te kraken, eerder bedoeld als kritiek om iets mee te doen. T.net is altijd de site die ik bezoek om het snelst het laatste nieuws te vinden. En ik denk dat er met mij nog vele duizenden zijn die er net zo over denken.
Laat de commercie niet de overhand krijgen op T.net.