Toon posts:

trage isdn help

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo ik ben bennie en ik woon in een uithoek (hoogezand)waar ze geen kabel hebben dus is er voor mij maar 1 oplossing ISDN dacht ik, alles daarvoor gekocht bij kpn een webvox , kabels enz, dacht ik lekker "snel" te kunnen surfen enzo nou dikke neus hoor het is net zo traag als mijn 56k modem. heb ik kpn gebelt 0900 nummer 150 cent p/m die weten het ook niet, nou das lekker wie kan mijn een paar goeie tips geven wat ik proberen, ik draai met win me
modem is usb aangesloten
help jongens

alvast bedankt

greets bennie

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

hallo ik ben bennie en ik woon in een uithoek (hoogezand)waar ze geen kabel hebben dus is er voor mij maar 1 oplossing ISDN dacht ik, alles daarvoor gekocht bij kpn een webvox , kabels enz, dacht ik lekker "snel" te kunnen surfen enzo nou dikke neus hoor het is net zo traag als mijn 56k modem. heb ik kpn gebelt 0900 nummer 150 cent p/m die weten het ook niet, nou das lekker wie kan mijn een paar goeie tips geven wat ik proberen, ik draai met win me
modem is usb aangesloten
help jongens
Ik zie geen problemen. isdn is maximaal 64 kbit/seconde. Da's dus iets minder als een 1kbyte per seconde minder als je modempje. Normaal als je het mij vraagt.

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
ISDN is niet echt zo heel veel sneller
tenzij je inbelt met 2 lijnen

Verwijderd

Topicstarter
ja oke was het maar 64 kb/psec ik kom niet boven de 9 kb
dat is toch wel erg of niet

greets bennie

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:07 schreef benniekooi het volgende:
ja oke was het maar 64 kb/psec ik kom niet boven de 9 kb
dat is toch wel erg of niet

greets bennie
op 64 kbit haal je max 7,1 kb/s
hoe jij aan 9 komt :?
als je dubbel inbelt heb je 128 kbit dan kan je
16 kb/s halen

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:59

E-Vix

Nu met sneeuw!

Je hebt de klassieke fout gemaakt.
ISDN is 64 kilobit per seconde.
8 kilobit = 1 kilobyte
64 / 8 = 8
De maximumsnelheid die je dus kunt halen is 8 kb/s.
als je dus al 9 kb/sec haalt (wat soms wel eens voor wil komen door bijv compressietechnieken etc.) dan mag ej heel erg blij zijn.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15:46
beetje zeikerig misschien maar met enkel isdn haal ik toch nog altijd 7.8KB/s meestal...maja laat ook maar |:(

• Beurlap
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-07 09:31

Beurlap

Kak!

Ik zit met isdn op 8 kb/s en das normale snelheid. Soms van ftp gaatie ietsie harder, maar normaal is 8 toch echt de max van isdn.

Verwijderd

Op dinsdag 02 oktober 2001 23:05 schreef flipjevandejam het volgende:
beetje zeikerig misschien maar met enkel isdn haal ik toch nog altijd 7.8KB/s meestal...maja laat ook maar |:(
dat ws mijn MAX ook met ISDN maar ik had wel SuperNEP *D

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 02 oktober 2001 21:52 schreef benniekooi het volgende:
een webvox

lekker "snel" te kunnen surfen
ook een fout, dat ding is traaaaaaaaaaaaggg een vriend heeft hem ook en dat ding komt niet eens boven mijn 56K uit :) hebzelf een ISDNkaart van ASUSCOM en daar haal je wel fatsoenlijke snelheden mee

om andere niet voor de neus te stoten, Dynalink werkt ook prima. Zoek eens op: goede ISDNkaarten help een hoop

en probeer die webvox te lozen, ik merk het verschil 56K en 64K degelijk wel, en dat kan denk ik iedereen die ISDN heeft beamen

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:07

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Move HA -> IT

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
ik haal ook zo'n beetje 7 of 8 kb/sec met isdn..
volgens mij zit je de boel te belazeren, en zit je gewoon te w8en op rare reacties !
Pagina: 1