Oorzaak slechte internetverbinding?

Pagina: 1
Acties:

• Erik Jan
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Erik Jan

Langzaam en zeker

Topicstarter
Ha Tweakers,

Naast alle problemen met slechte internetverbingen hier op GoT (I'net & Telefonie stroomt ervan over), ben ik nu ook aan de beurt?

Plaatjes laden extreem sloom en slechts gedeeltelijk (timen out ofzo?), pingtimes van 700 ms naar Planet.nl en 400 naar Tweakers.net.

Ik heb een USB ISDN adaptertje en bel in bij Planet. Vroeger nooit problemen, altijd pings rond de 200. Sinds die tijd geen speciale programma's geinstalleerd ofzo...

Verder maakt 't weinig uit op welk tijdstip ik Internet. Planet heeft geen mededelingen over netwerkproblemen. Ook heb ik gescand met Ad-aware en alle achtergrondprogramma's uit gezet, maar dat mag ook niet baten... :(

Ligt het aan mijn PC'tje of aan Planet / Nederlandse Infrastructuur (ivm al die meldingen hierzo)? Iemand anders problemen met Planet ISDN?

EJ
code:
1
2
3
4
Pingstatistieken voor www.planet.nl:
Packets: verzonden = 36, ontvangen = 35, kwijtgeraakt = 1 (2% verlies)
Retourtijd bij benadering in milliseconden:
Minimum = 680ms, Maximum =  730ms, Gemiddeld =  684ms

This can no longer be ignored.

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

het lijkt wel alsof half internet een stuk trager is geworden. Hier (chello E'hoven) werkt het, maar zo ontzettend traaaaag. Het is gewoon niet leuk meer :(

• Mwolf
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-08 10:58
Ik heb denk ik ook zo'n soort probleem bij planet.
Ik kan wel steeds goed inbellen, maar dan lukt het mij maar af en toe data binnen te halen.
Ik heb mijn pc al opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft niets geholpen.