They made me do it.
(.) (.)
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Verwijderd
Feli Buzz + IceStorm.
IceStorm: iedereen die BG afkraakt bannen
*zucht* Alleen jammer dat de aanleiding het vertrek is van Traag
En Ice ook gefeli natuurlijk!
Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn
Die Jotti heeft toch ook wel gevoel voor humorTevens heb ik IceStorm banrechten gegeven dus als je vervelend bent (lees: beweert dat Linux klote is), kan hij je van het forum af slingeren
TIETEN!!!!!!!
Maar Buzzman & IceStorm! gefeliciteerd met deze promotie
Verwijderd
HoezoOp dinsdag 02 oktober 2001 21:43 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
Die Jotti heeft toch ook wel gevoel voor humor-> de volgende kreet ga ik nu lekker vaak gebruiken
Je moet ook geen negatieve uitspraken over Linux doen
Buzzman en Icestorm gefeliciteerd natuurlijk.

Cadeautjes
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Nummer 1: Hmm.. lastig dat kiezen
haha, ja en dat maakt hij ook heel subtiel duidelijkOp dinsdag 02 oktober 2001 21:46 schreef nelske het volgende:
[..]
Hoezo
Je moet ook geen negatieve uitspraken over Linux doen
je moet die banrechten toch een keer uitproberen, dus waarom nietOp dinsdag 02 oktober 2001 21:47 schreef IceStorm het volgende:
ZOOO... ik denk dat ik "te-bannen-ppl-als-ik-banrechten-heb.txt" ff te voorschijn ga halen
Verwijderd
Doe mij maarOp dinsdag 02 oktober 2001 21:47 schreef IceStorm het volgende:
ZOOO... ik denk dat ik "te-bannen-ppl-als-ik-banrechten-heb.txt" ff te voorschijn ga halen
Verwijderd
Eh. Ban Buzzman eens voor de geinOp dinsdag 02 oktober 2001 21:47 schreef IceStorm het volgende:
edit: oh oh. Hij post gelijk met mij. F1!
Lijkt me een dealOp dinsdag 02 oktober 2001 21:49 schreef nelske het volgende:
Doe mij maar![]()
OMG
Men als dit bevestigd wordt loopt het storm bij de vacaturebank van GoT
[22:04:05] <.DiNGeS> Tevens heb ik IceStorm banrechten gegeven dus als je vervelend bent (lees: beweert dat Linux klote is ), kan hij je van het forum af slingeren
[22:04:10] <.DiNGeS> echt weer zo typisch jotti
[22:05:30] <.ConZito>
[22:05:34] <.ConZito> leuk jah
[22:05:37] <.ConZito> maar linux is ook klote
BAN HEM!!!!
PSN: Houtvlot
Verwijderd
Ghehehe....
Je bent niet de eerste die het niet zou durven
Is wel op jouw verantwoordelijkheid he
Aannames zijn fataal.
is al bevestigd in een ander topicOp dinsdag 02 oktober 2001 22:02 schreef Devil_2000 het volgende:
[..]
OMGvolgens mij hebben de GoT crew leden ook een sub Forum waar je allemaal van dit soort "interessante" plaatjes kan vinden, en die niet toegankelijk is voor de "normale" GoT users
Men als dit bevestigd wordt loopt het storm bij de vacaturebank van GoT
Verwijderd
Eh. Komt men dan niet bij JOU zeurenOp dinsdag 02 oktober 2001 22:14 schreef GaMeOvEr het volgende:
Gefeliciteerd doeds ! Wel netjes ermee omgaan he, anders kom ik weer zeuren !
Owh, men doet niet anders.Op dinsdag 02 oktober 2001 22:18 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Eh. Komt men dan niet bij JOU zeuren)
Maar ik zeur harder.
Aannames zijn fataal.
Veel plezier met mijn rechten, gebruik ze goed
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Bemiddel je ook tijdens Kees + systeem ?Op dinsdag 02 oktober 2001 22:19 schreef GaMeOvEr het volgende:
[..]
Owh, men doet niet anders.
Maar ik zeur harder.
Want ik zie Kees wel met een hamer meppen en schreeuwen: EN NOU WERKEN JIJ.
Ik zie nergens Global Mod staanOp dinsdag 02 oktober 2001 22:20 schreef Traag het volgende:
Nou dudes,
Veel plezier met mijn rechten, gebruik ze goed
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Nee, dat is iets waar ik helaas niet in kan bemiddelen, dat moet Kees helemaal in zijn eentje met de servers afhandelen...Op dinsdag 02 oktober 2001 22:21 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Bemiddel je ook tijdens Kees + systeem ?![]()
Want ik zie Kees wel met een hamer meppen en schreeuwen: EN NOU WERKEN JIJ.
Aannames zijn fataal.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
ik ga maar ff soliciterenOp dinsdag 02 oktober 2001 22:15 schreef SWINX het volgende:
[..]
is al bevestigd in een ander topic
Maar dan nog zul je m'n computer moeten hacken om op "E:\Pix" te kunnen komenOp dinsdag 02 oktober 2001 22:26 schreef Devil_2000 het volgende:
ik ga maar ff soliciteren![]()
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Jammer, misschien kunnen we een x een deal sluiten om wat plaatjes uit te wisselenOp dinsdag 02 oktober 2001 22:32 schreef Exirion het volgende:
[..]
Maar dan nog zul je m'n computer moeten hacken om op "E:\Pix" te kunnen komen![]()
Hey, het is nog geen vrijdag hoor
Maareuh,
heren belangrijke persoontjes

En NEE, heren crew, ik spring daar niet uit
Nieuw, nu met Twitter
Damn, the best part is missingOp dinsdag 02 oktober 2001 22:52 schreef xfile het volgende:
En NEE, heren crew, ik spring daar niet uit
Verwijderd
Ze zegt toch niet dat ze er niet in zitOp dinsdag 02 oktober 2001 22:59 schreef Exirion het volgende:
[..]
Damn, the best part is missing
Hmm, zullen we PO ff vragen dan maarOp dinsdag 02 oktober 2001 22:59 schreef Exirion het volgende:
Damn, the best part is missing
users, dus niet meer schelden dat Counterstrike suckt, want anders hebpie een ban aan je broek, gratis van Icestorm
39
Of je doet gewoon. Dat werkt ook.
Hey, hallo, kunnen jullie me horen hier binnen?Op dinsdag 02 oktober 2001 23:02 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Ze zegt toch niet dat ze er niet in zit![]()
Nieuw, nu met Twitter
* Exirion springt erbij in de taartOp dinsdag 02 oktober 2001 23:23 schreef xfile het volgende:
Hey, hallo, kunnen jullie me horen hier binnen?![]()
Verwijderd
CS sucktOp dinsdag 02 oktober 2001 23:04 schreef Homedisc het volgende:
Gefeliciteerd allebei
users, dus niet meer schelden dat Counterstrike suckt, want anders hebpie een ban aan je broek, gratis van Icestorm![]()
![]()
Eens kijken of ie te pushen is
Goh, het wordt nog druk zo op deze manier, maar wel gesellie hoor zo'n manage a troisOp dinsdag 02 oktober 2001 23:28 schreef Exirion het volgende:
[..]
* Exirion springt erbij in de taart
Nieuw, nu met Twitter
grouphugOp dinsdag 02 oktober 2001 23:33 schreef xfile het volgende:
[..]
Goh, het wordt nog druk zo op deze manier, maar wel gesellie hoor zo'n manage a trois![]()
* Grrrrrene springt er ook maar bij
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Het lijkt wel een teletubbie incest zooitje hierOp dinsdag 02 oktober 2001 23:35 schreef Grrrrrene het volgende:
* Grrrrrene springt er ook maar bij
Kee, voor jou heb ik hier ook een vriendin zitten, manage a quatreOp dinsdag 02 oktober 2001 23:38 schreef Exirion het volgende:
[..]
Het lijkt wel een teletubbie incest zooitje hier![]()
Nieuw, nu met Twitter
Ik wil niet vervelend doen, maar zullen we dan met z'n 4-en in die taart verder gaanOp dinsdag 02 oktober 2001 23:41 schreef xfile het volgende:
[..]
Kee, voor jou heb ik hier ook een vriendin zitten, manage a quatre
We zijn nogal offtopic bezig
xfile gaat dit niet liev van me vinden, maar goed
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards