[W&G] Welk forum dan wel? / Waarom slotje?

Pagina: 1
Acties:

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 17:32

Cr3ator

1 bar is geen bar

Topicstarter
[topic=282009/1/25]

Onder OCM hoort ie niet vind ik. Volgensmij eerder onder W&G. Mgoed... misschien dat iemand het me duidelijk kan maken? :?

No hard feelings, maar ik vind het vaag om gelijk een slotje te krijgen. Verplaats um dan... |:(

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Volgens mij is het -geen- webdesign en valt het niet onder de noemer graphics. Daarnaast is het niet de bedoeling zoals je in de FAQ kunt zien om mensen dingen voor je te laten ontwerpen, of dat nu een site of een raam is. Verder wil ik voorkomen dat we binnenkort hele interieurs moeten gaan verzorgen omdat er toevallig wat goede designers bij W&G zit. :) Wie maakt de mooiste 'tuinbank'. Nu is dat makkelijk, dat is natuurlijk Nico, maar je begrijpt mijn punten als het goed is ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Moved vanuit SU > LA

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Het zou opzich meer in OCM passen dan in W&G, maar het is in ieder geval ook een opsomtopic. Verder is een vraag van 'wie maakt dit of dat even voor me' altijd iets wat niet zo goed valt, dus ik kan het alleen maar met OzBoz eens zijn :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Cr3ator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-12 17:32

Cr3ator

1 bar is geen bar

Topicstarter
Okeej, mgoed... aan de andere kant zijn er erg veel mensen opzoek naar leuke raampies voor in hun pc. En echt een goed ontwerp het ik nog nooit gezien (op 1 of 2 na).

(ps. late reactie... weet het... :( )

Panasonic WH-MDC05J3E5 | 5120Wp @ WZW | 3645Wp @ ONO | NoM met woning uit 1926