Verwijderd
Mijn vorige werkgever verkocht Hansol als eerste in Nederland als OEM'er. Reden dat zij dit deden was dat de kwaliteit buitengewoon goed is. Net als Ilyama maken zij gebruik van Samsung beeldbuizen. Nu doen dat wel meer merken maar Hansol heeft het voor elkaar gekregen goede hard- en software eromheen te bouwen. Technisch gezien komt een Hansol hetzelfde uit een test als een Ilyama maar beter omdat een Hansol 30-40% goedkoper is. Daarnaast biedt Hansol 3 jaar onsite garantie. En dat doen er maar weinig!
Ik zou echter geen A-type kopen. Dat is het instapmodel.
Het P-type is altijd een paar tientjes duurder maar heeft veel betere specificaties. Voor weer wat meer geld (wat meer dan een paar tientjes) kun je een D-type kopen. Die hebben echt hoge specificaties, zoals de topmodellen van andere merken als Ilyama, Sony, Philips, etc.
Hansol is een absolute aanrader!
Ik zou echter geen A-type kopen. Dat is het instapmodel.
Het P-type is altijd een paar tientjes duurder maar heeft veel betere specificaties. Voor weer wat meer geld (wat meer dan een paar tientjes) kun je een D-type kopen. Die hebben echt hoge specificaties, zoals de topmodellen van andere merken als Ilyama, Sony, Philips, etc.
Hansol is een absolute aanrader!
he, bedankt...
ik had al zon idee dat hansol wel goed zou zijn...
moet ik eens naar de p-modelletjes kijken...
thnx
ik had al zon idee dat hansol wel goed zou zijn...
moet ik eens naar de p-modelletjes kijken...
thnx
ik ga morgen mijn hansol 920d ophalen omdat ik vandaag niet thuis was toen de postbode met hem aan kwam zetten.
je hoort zo snel mogelijk wat ik er van vind!
search misschien? .. zie ook [topic=19834]
Schijnt dat er een kleine zwarte rand om het scherm zit doordat het beeld iets 'dieper' ligt.. zou jij even willen zeggen hoe groot die rand is, en hoe groot het beeld is wat overblijftOp dinsdag 02 oktober 2001 23:32 schreef patryk het volgende:
ik ga morgen mijn hansol 920d ophalen omdat ik vandaag niet thuis was toen de postbode met hem aan kwam zetten.
Verwijderd
[offtopic]Op dinsdag 02 oktober 2001 21:36 schreef okidokie het volgende:
Net als Ilyama maken zij gebruik van Samsung beeldbuizen.
Waarom heb ik dan op m'n kamer een Iiyama monitor liggen met een Hitachi beeldbuis ?!
Verwijderd
Al drie jaar (en nu ook) kijk ik tegen een Hansol Mazellan 501p aan (15"); perfect, nooit problemen....
niks dan problemen met de 900P
Schijnt vaker voor te komen. Iets met slechte series ofzo.
Ben nu aan mijn vijfde toe (in een jaar ongeveer, minder zelfs).
Heb Hansol al gemaild. Indien geen reactie -> fax.
Dus laat de 900P links liggen. Degene van het servicebedrijf (die ik al vaker gezien heb) verklaarde ook dat ze veel monitoren van dit type binnenkregen.
De beeldkwaliteit zelf vind ik nog steeds uitstekend!
Jammer dat ie het niet blijft doen.
Schijnt vaker voor te komen. Iets met slechte series ofzo.
Ben nu aan mijn vijfde toe (in een jaar ongeveer, minder zelfs).
Heb Hansol al gemaild. Indien geen reactie -> fax.
Dus laat de 900P links liggen. Degene van het servicebedrijf (die ik al vaker gezien heb) verklaarde ook dat ze veel monitoren van dit type binnenkregen.
De beeldkwaliteit zelf vind ik nog steeds uitstekend!
Jammer dat ie het niet blijft doen.
UNOX: The worst operating system
Verwijderd
Op dinsdag 02 oktober 2001 23:32 schreef patryk het volgende:
offtopic:
Ik heb medelijden met die postbode...
Ik heb medelijden met die postbode...
Ik heb de hansol 710 p (volgens mij) en het is een perfect beeldscherm. Je kunt 1280x1024 op 85 hz draaien en beeld is prima. Dat ding heeft me toen maar iets van 500 piek gekost. Geen geld voor zo'n topding. Je hebt nu ook de D versie en deze hebben dezelfde specs als een p versie, maar zijn volledig plat.
30x sf175s + gw5000-dt op oost
ik heb een Hansol 900P en die doet het nog steeds perfect!
Verwijderd
Same here, al heb ik hem pas paar weken, maar 85Hz@1280x1024x32 is goed genoeg voor mijOp woensdag 03 oktober 2001 12:09 schreef PuckStar het volgende:
ik heb een Hansol 900P en die doet het nog steeds perfect!
ps. ook 85Hz@1600x1024x32
gebruikte Ilyama niet mitsubischi ( hoe zchrijf je datOp dinsdag 02 oktober 2001 21:36 schreef okidokie het volgende:
Net als Ilyama maken zij gebruik van Samsung beeldbuizen.
geen
ik heb toch wel 40a50cm tussen het beeldscherm en m'n ogen.[b]Op woensdag 03 oktober 2001 13:00 schreef
ps. ook 85Hz@1600x1024x32
kvind 1600x1024(1024!?!? is wel beetje scheef) net niet goed omdat ik dan de letters niet goed kan lezen.
Verwijderd
Oh, in dat geval laat ik die 710P bij een van de verenigingen waar ik lid van ben eens even omruilen: beeld is bagger (1024x768x75Hz), linksboven helemaal onscherp. Ik dacht eerst dat het aan de kwaliteit van het merk lag.Op woensdag 03 oktober 2001 12:08 schreef VivaAtloni het volgende:
Ik heb de hansol 710 p (volgens mij) en het is een perfect beeldscherm. Je kunt 1280x1024 op 85 hz draaien en beeld is prima.
85Hz al geprobeerd zeker?Op donderdag 04 oktober 2001 00:31 schreef Sir_Black het volgende:
[..]
Oh, in dat geval laat ik die 710P bij een van de verenigingen waar ik lid van ben eens even omruilen: beeld is bagger (1024x768x75Hz), linksboven helemaal onscherp. Ik dacht eerst dat het aan de kwaliteit van het merk lag.
oh enne er mag natuurlijk ook geen luispreker in de buurt staan.
just some thoughts
Pagina: 1