Toon posts:

LAN PARTY

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok mensen aangezien de laatste lan-party die ik met een stel vrienden gehad heb zo goed beviel ben ik van plan, nee wat zeg ik staat vast dat er een vervolg komt na het eindexamen/begin zomervakantie, exacte datum is nog niet bekend. ANDERS DAN VOORHEEN:
ER moeten meer mensen komen, we hebben een mooi scouting clubhuis op het oog met stabiele spanning (zit midden in Heemskerk dus vandaar) en het is mogelijk die af te huren. Ok ik heb dus al een man of 10 nou is de grote vraag. We kunnen ongeveer 30 man kwijt. Hoeveel mensen zijn geintreseerd, en dan bedoel ik echt geintreseerd in een lan-party in de omgeving BEVERWIJK/HEEMSKERK prijzen/kosten eten en drinken is nog niets over bekend ik wil eerst weten hoeveel mensen en dan bepalen wie en dan in gezamelijk overleg organiseren. Wat wel bekend is het gaat niet 1 dag worden maar waarschijnlijk een vrijdag t/m maandag ofzo (mischien iets korter overleggen we nog)
Wat gaan we spelen???
NATUURLIJK Unreal Tournement
Age of Empires the Conquerors (vind ik persoonlijk erg leuk na een paar uur fragge maar hangt af van het aantal andere geintreseerde)
En alles wat je zelf maar meebrengt en mensen willen spelen
Voor Quake en UT is het natuurlijk mogelijk om misschien een kleine competitie ofzo te houden.
Ik heb zelf de beschikking over een HP 24 poorts 100mbit switch Ik heb waarschijnlijk een DUAL Processor systeempie dus ik run Unreal Tournement Dedicated Server in mijn 2de procie >:) en ik zou het erg op prijs stellen als er nog mensen zijn die nog wat leuke spullen hebben (ook dual proc ofzo) om een leuke game server te planten. Ohja ik ga nog vragen voor promo materiaal aan AMD dat lukt ook vast wel dan wordt het dus echt GAAF.
MAAR OK WIE IS ER GEINTRESEERD???
(moet zelf voor vervoer van pc/monitor slaapshit en indien gewenst confortabel bureuastoel ofzo meenemen (er zijn wel stoelen hoor, maar krijg je zo'n houten reet na 3 dagen))

Verwijderd

Topicstarter
Wat een hoop mensen met intresse zeg.... :'(

• aXe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-11-2024

aXe

[#]aXe

Tip: Maak een site dan kun je mooi alles laten zien, kwa info en dingen die er gebeuren en laat je daar mensen aanmelden. Werkt erg goed :)

Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-01 15:58
Want dit is niet echt lekker lezen enzo, maar ik ken niet komen, want het leg in Beverwijk, te ver weg dus.

Steam

Verwijderd

hjehheh wat mot je met slaapspul op een lan ? ! als ik naar een lan ga wil ik gamen / 8er met bak zitte , nie pitte

• FleshY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01 17:53
me 2

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 16 februari 2002 18:21 schreef WaXWeAzLE het volgende:
hjehheh wat mot je met slaapspul op een lan ? ! als ik naar een lan ga wil ik gamen / 8er met bak zitte , nie pitte
Wouw, na 3 dagen en dan niet slapen, ik weet niet hoe het met jouw is, maar als ik moe ben speel ik slecht UT. :Z

🌞🍃

Verwijderd

Dicht.
Dit is niet de plek voor werving voor een LAN UIT 2001.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.