Vooraf: Wegens een foutmelding in topic: [topic=282051/1/25] heb ik een nieuw topic geopend.
Ik ga morgen een presentatie doen over computers voor het vak communicatie van de opleiding bedrijfseconomie. De presentatie mag niet langer dan 15 minuten duren en ik richt mij in die presentatie voornamelijk op het bedrijfsleven en pc's en niet op amusement, zoals games enzo.
Overigens wil ik nog ff zeggen dat ik juist Matrox eruit pik, omdat zij videokaarten maken die erg interessant zijn voor het bedrijfsleven: 2 monitoren op 1 pc.
Nu wil ik jullie vragen, de onderwerpen die hieronder staan, zijn dat goeie onderwerpen voor die presentatie, zit er iets fout in, ben ik iets essentieels vergeten?
MOEDERBORD
-Chipset
-Processor
-Geheugen
-PCI/ISA sloten
-AGP slot
-Floppy, harde schijf en cd-rom controller en aansluiten
-USB/PS2/COM en printerpoort
PROCESSOR
-AMD
oK5/K6
oAthlon
-Intel
oPentium 1/MMX/Pro/II/III/IV
oCeleron
-Overige spelers
GEHEUGEN
-SIMM
oFP/EDO
-DIMM
oPC66/PC100/PC133/DDR
-RIMM
PCI/ISA SLOTEN
-Geluidskaart
-Netwerkkaart
-Modem
-Videobewerking
-TV-kaart
AGP-SLOT
-1x/2x/4x
-Videokaart
oVGA-kaarten
o3D-kaarten
oMatrox
MONITOREN
-Standaard
-Flat screen
-Diamond Trinitron
Ik ga morgen een presentatie doen over computers voor het vak communicatie van de opleiding bedrijfseconomie. De presentatie mag niet langer dan 15 minuten duren en ik richt mij in die presentatie voornamelijk op het bedrijfsleven en pc's en niet op amusement, zoals games enzo.
Overigens wil ik nog ff zeggen dat ik juist Matrox eruit pik, omdat zij videokaarten maken die erg interessant zijn voor het bedrijfsleven: 2 monitoren op 1 pc.
Nu wil ik jullie vragen, de onderwerpen die hieronder staan, zijn dat goeie onderwerpen voor die presentatie, zit er iets fout in, ben ik iets essentieels vergeten?
MOEDERBORD
-Chipset
-Processor
-Geheugen
-PCI/ISA sloten
-AGP slot
-Floppy, harde schijf en cd-rom controller en aansluiten
-USB/PS2/COM en printerpoort
PROCESSOR
-AMD
oK5/K6
oAthlon