Help! Max Payne wil niet verder :(

Pagina: 1
Acties:

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-10-2025
Ik ben lekker bezig in Max Payne, nu ben ik aanbeland bij Chapter 3, level 6.

Bij het laadscherm krijg ik opeens de volgende melding:

Afbeeldingslocatie: http://home.hetnet.nl/~j.pardon/got/pics/Mp%20Error.JPG

Het spel heeft tot nu toe zonder enkel probleem gedraaid.
De patch is geinstalleerd.

Systeem:
Athlon 800
Geforce 2MX
384 MB

//edit: windows xp final btw
Wie kent dit probleem? aub help, want ik ben verslaafd aan het spel en ik wil verder ;(

Mijn fotografie en videografie

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:17

Jox444

Honestly....

heb je de 'niet zo legale' versie ?? of de legale versie??

Het is FRIET!

• k7of9
Op dinsdag 02 oktober 2001 21:04 schreef Jox444 het volgende:
heb je de 'niet zo legale' versie ?? of de legale versie??
Het is een volledig legale versie. Zo zie je maar, moet ik ook niet doen he? Koop je legaal, heb je nog gezeur :)

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 20:34

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 02 oktober 2001 21:07 schreef k7of9 het volgende:

[..]

Het is een volledig legale versie. Zo zie je maar, moet ik ook niet doen he? Koop je legaal, heb je nog gezeur :)
Klopt. Ik kon hem niet draaien omdat mijn Toshiba's & Plexje zich verslikten in de SD2 beveiliging. NOCD van GameCopyWorld deed wonderen. Stom gedoe ook met die beveiligingen. Ze zijn toch zo weer gekraakt, en de legale user heeft er het meeste last van.

Maaruh, back ontopic. Ging je laatste keer saven wel goed? Heb je geen iets oudere savegame waar je verder mee kunt?

Fun while it lasted: World Community Grid!

• k7of9
Op dinsdag 02 oktober 2001 21:11 schreef scorpionv het volgende:

[..]

Klopt. Ik kon hem niet draaien omdat mijn Toshiba's & Plexje zich verslikten in de SD2 beveiliging. NOCD van GameCopyWorld deed wonderen. Stom gedoe ook met die beveiligingen. Ze zijn toch zo weer gekraakt, en de legale user heeft er het meeste last van.

Maaruh, back ontopic. Ging je laatste keer saven wel goed? Heb je geen iets oudere savegame waar je verder mee kunt?
Ja, ik had een savegame van het voorgaande level, daar heb ik het laatste stukkie van overnieuw gedaan en vlak voor het verlaten van het level een nieuwe gesaved, maar dat mocht ook niet baten.

Maar die patch is er toch juist vanwege problemen met Safedisc :?

Dat NOCD, dat ken ik niet, wat houd dat in? Gewoon soort beveiligingscrack?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:16

Rival24

I'll Be Back

NOCD kun je ook lezen als No-CD wat betekent Geen CD. Dus dat betekent dus dat je geen cd meer in je puter hoeft te rammen als je met Max wil spelen..... Meestal is een NOCD gewoon een nieuwe executable.. In dit geval Maxpayne.exe van 4,71mb

• scorpionv
  • Laatst online: 09-02 20:34

scorpionv

This space for rent

Op dinsdag 02 oktober 2001 21:16 schreef k7of9 het volgende:

[..]

Ja, ik had een savegame van het voorgaande level, daar heb ik het laatste stukkie van overnieuw gedaan en vlak voor het verlaten van het level een nieuwe gesaved, maar dat mocht ook niet baten.

Maar die patch is er toch juist vanwege problemen met Safedisc :?

Dat NOCD, dat ken ik niet, wat houd dat in? Gewoon soort beveiligingscrack?
Zelfs met patch werkte het niet. Een link naar de "geen CD" mag ik je niet geven, wordt niet op prijs gesteld hier.

Fun while it lasted: World Community Grid!

• k7of9
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:36 schreef scorpionv het volgende:

[..]

Zelfs met patch werkte het niet. Een link naar de "geen CD" mag ik je niet geven, wordt niet op prijs gesteld hier.
Ok, ik vat hem. Morgen maar ff hiermee aan de gang dan. Werkt het niet, dan gaat ie toch echt terug naar de winkel :( Thanks voor de reacties

Verwijderd

Ik denk alleen niet dat jij je geld terug krijgt (of een waardebon) als je terug gaat naar de winkel :(

• k7of9
Op woensdag 03 oktober 2001 10:04 schreef groencontainer het volgende:
Ik denk alleen niet dat jij je geld terug krijgt (of een waardebon) als je terug gaat naar de winkel :(
Waarom niet? Het produkt voldoet niet, dus krijg ik m'n geld terug. Als jij een videofilm koopt en op de helft van de film wordt het beeld zwart, dan breng je hem toch ook terug?

Bovendien, of het produkt nu in orde is of niet, op _ALLES_ wat je koopt geld een periode van 8 dagen waarin je het produkt terug kan brengen. Dit is wettelijk vastgelegd.

• wacko
  • Laatst online: 22-01 15:21
Ik zou het eerst nog proberen opnieuw te installeren, lijkt me dat dat bestandje corrupt is.

• k7of9
Heb ik ook al geprobeerd.

Overigens kreeg ik bij de herinstallatie ook al een foutmelding (toen de installatie al bij de 100% zat). Was iets van een bestand dat mogelijk corrupt zou zijn, dat de grootte van het bestand niet overeenkwam met de grootte in het cabinet file (of zoiets). Als deze melding genegeerd wordt kan je wel gewoon het spel starten.

Dit zou normaal gesproken op een beschadigd cd'tje of zo wijzen, maar de cd is puntgaaf, geen kras te bekennen.

Heeft er iemand anders een savegame van level 6 ofzo? Misschien kan ik wel verder bij level 7, kan nu helemaal niks ;(

Pagina: 1