Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

UT NIET en Half-Life WEL....??????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
OK, dit is het probleem : UT loopt bijna onmiddelijk vast als ik het ga spelen.....ERG VREEMD, want Half-Life doet het wel goed...zowel ervoor als ernaa (na rebooten) Ik speel dan maar CounterStrike en TeamFortres....zijn zeker niet saai ofzo, maar ik wil wel weer es ff UT doen !!! Is er misschien een proggie om UT te testen ofzo??? Het zal dus waarschijnlijk niet aan de warmte liggen, wat in een vorig topic van mij werd gezet....of is dat voor UT weer iets anders dan voor HL????? Ik kom er zo echt niet uit...PLZ Help !!!

Alvast Bedankt !!
Arne

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Directx7?
Welke versie van UT? Officieel of nep?

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 20:28

Tuinhark

Retro

Heb je wel de nieuwste versie van UT? Is nu 4.13, binnenkort 4.18. Kijk ook of je nieuwe video-drivers kunt vinden... Start UT (niet Windows :)) anders eens in veilige modus. Of kies eerst eens software rendering?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, Direstx7.2 en het is een directe copie van het orgineel (weet ik zeer zeker, ik stond er naast toen 'i gebrand werd) En het is 4.13............Software rendering ga ik nu ff proberen.........MZZLZ

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

een directe copie van het orgineel
Tja... wat moeten we hier nu van vinden????? Pffff... Moeilijk, moeilijk.

Verwijderd

Topicstarter
OK OK, ik weet het...is niet helemaal zoals het hoort.....maarja, doen wat je niet laten kunt...... :P owja, zonet liep Half-Life CS ook vast......misschien toch Drivers ofzo??? is er een proggie waarmee ik dat kan testen?????????
(PS HL is WEL orgineel)

Verwijderd

Wat voor grafische kaart heb je? Gebruik bij een TnT of geforce kaart wel de officiele NVidia drivers en niet van die beta drivers.

Verwijderd

Ik ga toch ff zeiken over hitte

is je PC overclockt?

de mijne wel, van 333 naar 416
in de winter nooit problemen mee gehad, 33 tot 38 graden, sinds vorige week loopt ie na 5min vast in UT, er staat nu een kamerfan naast die er inblaast en sindsdien niets meer aan de hand.

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Ping!!! :) :)

Moet ik dat ook eens proberen. ;)

Verwijderd

Topicstarter
OK, ik heb een Viper v770 Ultra, met de laaste Detanaor drivers van Nvidia (werkte ook niet dus ik zit nu weer gewoon op die van Diamond) en hij is niet overclocked.....ik ga die ventilator er toch meer es naast proppen, kijken of dat wat uitmaakt (waarom bij UT wel en voor HL niet dan???????????)

Verwijderd

Een tip, gebruik de officieledrivers van NVidia, die zijn meestal beter. www.nvidia.com/Products/pages.nsf/pages/NVIDIA_Drivers

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dat denk ik ook (ik neem aan dat je het over de Detanators hebt) maar die werken ook niet..........(net zo slecht in dit geval dan)

En ik heb de Detanators van de bovenstaande link gahaalt, Xact die pagina wel te verstaan......

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
Ik heb ook een Viper770uktra en ik gebruik de laatste drivers door Dimanond gemaakt (v772) en die werken heel goed.
Verder omdat het een illegale kopie is, is zou eens kijken of alle bestanden goed zijn (juiste grootte enzo, en juiste CRC (controleer dit met de originele bestanden)).
En directxX7.2???? is die al uit.
Versie 4.13 werkt goed hoor.
Over het algemeen presteert UT niet (veel) beter op een overgelockte CPU. En je processoss wordt er echt niet zo heet van.

En de vraag waarom UT wel en HL niet, simpel: zijn andere engines.

Verwijderd

Tuinhark: leg mij dat officieel of nep nou eens uit. Als je een goeie copie hebt is er niets aan de hand hoor. of ben jij ook zo'n typ die denkt dat de nulletjes met copieren spontaan in ééntjes veranderen?????....keb ook zo'n oom...die hoort het altijd aan audio cd's of ze echt of gecopieerd zijn....Vreemd dat tie het altijd pas hoort als tie de cd ziet????? Kijk als je alles nou gaat downloaden is de kans er wel dat je game verpest is...maar dat komt doordat je alles moet unzippen ,unrarren en dan ook nog eens moet unacen...daar wil nog wel eens een corrupt bestandje tussen komen te zitten of dat ze net niet mooi uitkomen met de grootte en gewoon wat weglaten...IIG ik heb dus een orgineel en een copie. eerst de copie om te testen of tie cool is en daarna gewoon het orgineel gekocht, maar het orgineel zit nog in de doos...want de copie geeft nog geen problemen... Dus nep of echt ??? kzie het verschil nie !!!

Verwijderd

Topicstarter
Ja, sorry, geen DirectX 7.2 dat was ff een verwarring met een ander proggie. het is 7.0a. Maar ik heb dus Software Rendering geprobert: ziet er klote uit EN het liep weer vast (duurde iets langer dat wel)

• elmuerte
ah.... dan heb ik het probleem gevonden...

je CityIntro.unr map is niet goed....
corrupt zelfs.... d=er is lekker iets verkeerd gegaan bij het kopieren....

Als je illegaal doet, moet je het ook goed doen :P

Verwijderd

Topicstarter
OK.....Sorry het lag wel aan de warmte: ik heb er toch maar een ventilator naast gezet en Voila: hij doet het gewoon !! Bedankt voor alle replies en ik hoop dat iemand anders er ook nog wat aan heeft :)
owja enne El_Muerte_[TDS] ik draai die intro niet, dat heb ik uit gezet (en hij heeft het zeker gedaan)

• elmuerte
Aan de hitte van je CPU..... vaag......

Mijn PC loopt echt niet warm voor UT... wel voor Win98 booten ?? maarja...

• Tuinhark

Tuinhark

Retro

Wolfman, ik was er helemaal niet vanuit gegaan dattie een defecte CD had (als in: gecopied == defect), maar ik ben van mening dat je zo'n cool spel als UT gewoon moet kopen!

Ik vind wel dat je eerst een copy moet kunnen maken om het te proberen. Als het echt bevalt, gewoon kopen! Ik heb hier ook wel eens iets gelezen over iemand die een spel had gekocht (vol verwachting) en toen thuis pas ontdekte dat het brak was (lousy game of niet willen draaien).

Dito natuurlijk voor alle andere games.
Pagina: 1