Op woensdag 03 oktober 2001 20:11 schreef Sunney het volgende:
[..]
Ja, en wat hebben ze er aan gedaan dan?
Dat zou ik dan wel ff willen weten natuurlijk

Aller eerst zat er een superorb op. Ik d8 leuk ziet er wel strak uit.
Duz ik haal mn pc op (met de melding dat er geen coolings problemen waren), zo snel mogelijk geinstaleerd win2k er op gepleurd. Asus prob. en quaken maar. En wat blijkt de temperatuur van mn cpu was 82!! graden. Van mn mobo 45. Met andere worden stond/zat ik een dag later alweer bij powerline

. Daar heeft hij 2 dagen gestaan en toen kwamen ze tot de conclusie dat de cooler niet goed was. Dus een andere cooler. (een globalwin wen ach jah het type word er niet be gezegd daar zijn mensen toch niet ingeintresseerd

) We zouden overgens gebeld worden als ie er was.
Alleen powerline zou powerline niet zijn als ze dat ding op voorraad hadden. Dus hij moest besteld worden. Met andere woorden dat ding moest er nog een week staan:(. Alleen ik had aan het eind van die week een lan

. Duz toen maar gevraagd of ze er een 1000 in wilden doen met een coolermaster. (dat ding werd overgens ook 68 graden

).
Eindelijk eindelijk. Na een week w8en heb ik maar es gebeld en ja hoor hij was er mare ik ben toch echt niet gebeld

. Dus ik met mn pc naar powerline. en daar 2!!! uur moeten w8en terwijl ze dat ding er in gooide. Eindelijk was hij klaar en ik kreeg hem mee naar huis met de melding dat ie max 55 graden zou worden. Nou d8 ik das wel een mooi tempje. EN ik kom thuis blijkt dat ding gewoon maar 4 graden gezakt te zijn

. Dus ik WEEEEEER terug. Ik kwam "DE WACHTKAMER" binnen en ik kon gelijk door lopen. En dat ding afleveren. En om een uur of drie (lekker rustig i.v.m. ierland-nederland) konden we hem ophalen. Er zat een nieuwe (VEEEEEL ZWAARDERE) kast om heen en een extra 80mm spire fan in. (nu 2). Toen haalde ik een temp van 52 idle en 59 stressed. NAa het plaatsen van een enermax fan is alles gedaald met 2 graden. Maar volgens mij kan ie veel kouder.
edit:
Kzal ff een paat "shotjes" nemen van mn kast + cooler