Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

UT level ideeen.

Pagina: 1
Acties:

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-10 09:22

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Beschouw het als een creativiteits test. Ik verbeeld me dat ik vrij veel en vooral vaak maps aan het bouwen ben voor UT, en ik heb ook wel een paar ideeen liggen waarmee ik nog wel ff vooruit kan, maar wat zouden jullie nou graag in een (bijvoorbeeld) CTF map willen zien?

Ik dacht aan 2 Piratenschepen die tegenelkaar aan liggen met wat loopplankjes, als CTf map. Hetzelfde kan ook met olietankers, wat wat minder werk zal vereisen, aangezien die dingen (van de buitenkant) wat simpeler in elkaar zitten.

of een vrij breed stelsel van kloven, met wat high tech (ronde) platformen erin, een beetje in de stijl van star wars.

...

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• elmuerte
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11 22:53
nou, wat mij wel tof lijkt is een CTF level dat ongeveer in dezelfde trent is als DM-Peak

dus een gebouw waaromheen paden lopen en binnen in ook.... je moet dan wel om de zoveel meter van pad kunnen veranderen. en het moet open genoeg zijn zodat je de tegenstanders nog wel kan blijven volgen.

kijk zoiets als dit, alleen dan voor CTF
Afbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/nalicity/images/DOM-Towers.jpg

(edited 15-05-2000).]

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Wat dacht je van een paranoia mod, met een 16 tal kleine vierkante kamers met in iedere muur een deur zadat er altijd van alle kanten iemand die kamers binnen kan komen.

Fun garantied... >:)

• digital8
Of een mod die totaal bestaat uit een doolhof van riolbuizen...

met misschien wat mist of dampen, voor effect... >:)

• digital8
Of wat dacht je van de TwinTowers uit NewYork, met wat open ramen zodat je heen en weer kunt springen... :D

• digital8
Of misschien iets lekker simpels, een grote woestijn met her en der wat bunkertjes van zandzakken...

Duck and Cover... :P

• Accident
  • Laatst online: 18-01-2024

Accident

's Happen

El_Muerte_[TDS] :
dat ziet er wel wreed uit
bestaande map?
zoja een linkje aub

• Clay

Clay

cookie erbij?

Topicstarter

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07-11-2024
Dat torens id zit nu in het innox mappack. Echt super vind ik het niet. Je bent een week bezig om aan de andere kant te komen.

Misschien kan je iets met een woonwijk doen? 2 straten met huizen, en daarin verstop je dan de vlag, krijgt het ook nog iets "echts".

• Toiletman
  • Laatst online: 07-11 18:40
[/me was eigenlijk van plan nog eens een map van een vliegveld te maken]
Maar dan moet ik eerst m'n comp wat up to date krijgen, en zo'n map editor gaan leren :)
Dus als iemand er zin in heeft:
Een vertrekhal van een vliegveld ofzo, met dan ook nog wat slurven met vliegtuigen eraan, in vliegtuigen staan stoelen waar je dus achter kan bukken, in de vertrekhal staan bankjes enzo waar je achter kan bukken, zelfde geld voor balies enzo, ruiten die kapot kunnen, zodat je vanuit een vliegtuig de vertrekhal kan gaan snipen enzo :)
Greetz,
Toiletman

Only dead fish go with the flow

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
Misschien wat leuks voor je Map

Ik speel wel een op een server waar ze een Gigantische Badkamer en Keuken draaien genaamd DM-BathroomSPE][ en DM-Kitchen :) :P
Daar ben je net zo groot als een mier (in de keuken ietsje groter).

Je bent echt een flinke tijd bezig om van de ene naar de andere kant te komen (Badkamer dan he).

Kijk anders zelf ff op 24.188.50.2: 7777 (spatie weg tussen : en 7 want bij posten kreeg ik een smiley te zien :7)

Hijs fijn :)

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Een vertrekhal van een vliegveld ofzo, met dan ook nog wat slurven met vliegtuigen eraan, in vliegtuigen staan stoelen waar je dus achter kan bukken, in de vertrekhal staan bankjes enzo waar je achter kan bukken, zelfde geld voor balies enzo, ruiten die kapot kunnen, zodat je vanuit een vliegtuig de vertrekhal kan gaan snipen enzo
Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/maps/7471.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.counter-strike.net/images/maps/7472.jpg

map name : 747
bsp name : cs_747
author : Markus & Leon Nieuwoudt
size : medium

Counter-Strike

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Goingin
  • Laatst online: 08-02-2023
We hebben het hier over UT als je dat nog niet door had, niet HalfLife :)

Verwijderd

'K denk dat 'i bedoelt: been there done that.
= niet nieuw.......

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

...misschien bedoelde ik wel....

kijk hier eens naar voor inspiratie :)

...misschien ook niet >:)

en Goingin... er is meer in het leven van een gamer als UT, naar iets anders kijken kan verfrissend werken... :)

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Clay

Clay

cookie erbij?

Topicstarter
Jah, ik speel ook CS, en 747 is een leuke resque map, maar ik denk niet dat ie als DM al te tof is.

Niet dat je die map precies hoeft na te maken. maar een vliegtuig is altijd krap van binnen, en je moet wel een beetje de ruimte hebben.

• Toiletman
  • Laatst online: 07-11 18:40
hmmz die kende ik nog nie dus zer0.

Only dead fish go with the flow

• johnwoo
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

El_Muerte_[TDS] (en anderen): Als je een toffe DM-map hebt waarin je wel CTF zou willen spelen dan kun je dat best even editen: kopietje van .unr filetje maken, de eerste drie letters CTF- (ipv DM-) maken (dan staat ie bij de CTF maps).
Dan in de editor twee flags planten en de PlayerStarts aan een team toewijzen. Als het goed is zou dat voldoende moeten zijn.
(Je hoeft eigenlijk zelfs de startpunten niet aan een team toe te wijzen, maar dan spawn je dus niet bij je eigen base.)
O ja, je moet ook nog bij level properties ingeven dat het default een CTF-game is.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• elmuerte
  • Laatst online: 06-11 22:53
johnwoo (eg. ROTT dual pistol cheat code named after a popular film director :p): het is niet zo makkelijk als het klinkt. Ik ws bezig met DOM-Semsar te converteren naar CTF maar om een vage reden crashed het spel omdat de bots geen wegen kunnen vinden, eg. de waypoints kloppen niet..... En dat is vaag want ik heb er nix vreemds aan veranderd

• johnwoo
  • Laatst online: 13-11 13:00

johnwoo

3S-GTE

Hehe :) Dual pistol rulez! (in UT ook nog steeds trouwens!) De nick komt inderdaad van ROTT.

Misschien zijn er verschillen tussen DM- en CTF-waypoints? Ik map nog niet zo lang, en van waypoints heb ik niet veel verstand, maar ik kan me voorstellen dat er een verschil tussen is: bij DM moeten de waypoints een netwerk tussen tactische plaatsen vormen, zodat bots strategische routes nemen en niet gewoon de kortste weg. Bij CTF moeten de waypoints niet alleen de tactische plaatsen verbinden, maar ook nog eens ervoor zorgen dat een bot bij de flag uitkomt.
Ik ben een beetje aan het kloten met een zelf ontworpen map, maar zonder waypoints doen bots inderdaad niets, zelfs niet als de enemy flag binnen het zichtsveld staat. En als ze hem dan eens per ongeluk oppakken, dan blijven ze er dom mee staan. Overigens lijken enemy bots op zo'n moment wèl actief te worden om hun flag terug te krijgen. Blijkbaar zijn daar geen waypoints voor nodig.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

Pagina: 1