Toon posts:

Half-Life komen er niet uit!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi, :)

We zijn in het begin van het level, de hele boel is al ingestort en de wezens zijn vrij. >:) Aleen nu weten we niet hoe we verder moeten. :{ Wie kan ons ff gou helpen?

BvD! ;)

• Bull
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:07
Je moet door die deur waar je naar binnen bent gekomen en dan op een kastje naast een kleine deur klikken (met use) en dan ben je verder :)

https://tweakers.net/gallery/18583/inventaris/

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt, ik zal het nu ff proberen. :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij zegt dat ik er niet in kan (ecis denite?) ...
Ik ga voorbij de 3 palen met beestjes erin in dan de kleine hal met die knopjes. druk erop en hij zegt dat ik er niet in kan! :( Wat moet ik pakken?

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:45
Gewoon ff zo n vent mee vragen die daar staat...

ook met USE dus ... en gelijk weg lopen ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Er bestaan altijd walkthroughts voor dit soort problemen.

Maar ik zal je een beetje helpen, in het kleine kamertje (als ik het goed heb) zitten 2 scientists, een van die twee zal je helpen de deur open te maken. Met de use key ("e" dacht ik) zoals hierboven al is genoemd. :)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Als je er nu al niet uitkomt :D

Nee geintje... once you get the hang of it :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Na de explosie komen we niet verder. We krijgen eerst een grote explosie alles wordt donker en we zien monsters. Dan is alles ingestort en liggen er dode en gewonde mensen op de grond. Acces denid. Verder komen we niet.

• Marv
Loop voor de gein gewoon eens tegen de deur... volgens mij hoor je eerst: access denied
maar kun je er gewoon door daarna.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 02 oktober 2001 22:38 schreef Marv het volgende:
Loop voor de gein gewoon eens tegen de deur... volgens mij hoor je eerst: access denied
maar kun je er gewoon door daarna.
Ik heb van alles geprobeerd daar maar niets hoor! :(

• Cpt.Morgan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 17:35
Ik kon het niet checken, want na een format c: staat HL nog niet op de pc, maar volgens mij moet je een raampje kapotslaan en daar doorheen kruipen ofzo...

• fw
  • Laatst online: 30-06 12:46

fw

Kijk anders op Google of Cheat Code Central voor een walktrough, zou wel moeten helpen denk ik.

T.net dbmerge: Nieuw account: fw (22068) || http://wow.allakhazam.com/profile.html?81039 WTB CTS/Mala :C

• Marv
Volgens mij komt ie niet door de 1e deur heen... ik heb nu geen zin om dat hele "filmpje" te bekijken, experiment expres te verknoeien en dan te kijken hoe ie open gaat maar volgens mij moest je gewoon die deur "usen" of tegenaan lopen of iets dergelijks... in het begin is het echt nog niet zo moeilijk hoor :D

Verwijderd

is die deur gedeeltelijk van glas ?
zo ja probeer es een ruitje in te beuken en er door te kruipen ..... of een stuk uit een pijp erges in de buurt slaan ofzo ...
Sloop in ieder geval iets dan kom je vaak verder :P
kan een scheur in de muur zijn, een ruitje, een ventilatie rooster, een lekkende pijp, of iets ergens door/tegenaan duwen helpt altijd (als er geen mannetjes rondlopen tenminste)
(knopjes drukken helpt ook maar dat heb je al gedaan zo te zien :) )

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-10 22:20

Frits Flits

SOUND! Designer

Als die hele ruimte is ingestort, en je zit in die grote ruimte met de brokstukken moet je naar die kleinere hal lopen waar je vandaan kwam met die scientists.

Als je tegen die ene deur loopt hoor je inderdaad "access denied" maar naast de deur hangen die scanners waarmee de scientists de deuren openen.

Ga ervoor staan en druk op je 'use-key' dat is meestal E
Dan hoor je een raar gebrabbel eruit komen, en gaat de deur met stapjes open...

Dan moet je als goed is een bewaker op de grond liggen en een scientists die hem reanimeerd..... de rest moet je zelf maar zien

Succes!!!

specs

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22:00
www.gamefaqs.com

Daar kun je walkthroughs zoeken van Half Life..

EN no offence, maar als je dit al moeilijk vond, dan zou ik die walkthrough er maar bij pakken voor de rest van het spel, want het wordt nog een STUK ingewikkelder... :)

I want to live forever, so far.. so good.

Verwijderd

nee joh nog moeilijker :):):)
Pagina: 1