Toon posts:

MBM 5.x / Gigabyte

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ehmmmmmmzzzzzzzzzz heb ik net motherboard Monitor Gedowld zie ik tot mijn grote verbazing dat Winbond Sensor 3 op 77 graden staat . Winbond Sensor 1 op 46 graden en Winbond Sensor 2 op 40 graden .

waar de f*ck komt die 77 graden vandaan ????????????????

grtz bd

Verwijderd

Topicstarter
ik zet het hier maar even erbij .
volgens MBM is Winbond 1 de Case temp en Winbond 2 de CPU temp.

Ik dacht dat de case temp meestal lager lag dan de CPU temp . Bij mij zit er idle 10 graden tussen

Verwijderd

Of er is iets fout met je processor of je temp. sensors zijn fucked up. Voel eens voorzichtig aan de heatsink van je proc. en als je dat ff ken vasthouden dan is er dus iets mis met je temp sensors en als je er blaren aan over houd, dan zou ik maar heel snel die koeler er goed op zetten...

• Phaerion
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Phaerion

Stillborn!!!

[quote]Op dinsdag 02 oktober 2001 20:38 schreef Bart Decker het volgende:
ik zet het hier maar even erbij .
volgens MBM is Winbond 1 de Case temp en Winbond 2 de CPU temp.

Ik dacht dat de case temp meestal lager lag dan de CPU temp . Bij mij zit er idle 10 graden tussen
[/quote

Die hoogste temp is denk ik je voeding ...
ik heb ook een giegelbite bord...en bij mij is temp 1 mijn cpu temp 2 is mijn mobo en temp 3 is mijn voeding.

zie screenshot@ http://picserv.mediamonks.net/6795.jpg

Snoep verstandig, lik m'n reet! :P

Verwijderd

Topicstarter
ja hij geeft 77 graden aan maar ik kan mijn tong er opleggen

bij wijze van spreken dan .

Nu is de case temp 52 graden en de CPU temp 42-43 (24uur stressed ) .Dus het zal wel goe zijn den k ik zo .

Verwijderd

Heb ik hier ook last van met een BP6 mobo, maar dan is het sensor 3 die op 55 graden zit. Dit is overigens niet enige waarde die niet klopt.... MBM5 is nogal fucked up :(

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
agree..
die laatste update heeft het niet echt goed gedaan.. :(

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Pagina: 1